Potrafisz przyciągnąć najlepszych pracowników? Przykładasz wagę do właściwego wdrażania nowych pracowników? Prowadzisz innowacyjne kampanie rekrutacyjne? Dbasz o zaangażowanie i rozwój pracowników? Jeżeli masz dar zatrzymywania talentów i potrafisz tworzyć wyjątkowe środowisko pracy, zgłoś swoją firmę do konkursu "Siła Przyciągania 2016" organizowanego przez redakcję dziennika „Puls Biznesu”, Grupę Work Service, PwC i Orange.
– Szukamy przedstawicieli małych, średnich i dużych przedsiębiorców, którzy zrozumieli, że rozwój ich biznesu jest możliwy tylko dzięki najlepszym kadrom. Chcemy wyłonić ambasadorów nowego rynku pracy, którzy najlepiej odnaleźli się w zmieniających się realiach, a także wdrożyli efektywne mechanizmy z zakresu HR. Ich przykłady mogą stać się wzorem i inspiracją dla pozostałych uczestników rynku. Bo przyszłość, bez zaangażowania pracodawców i dobrych narzędzi skierowanych do kandydatów, nie istnieje – podkreśla Tomasz Ślęzak, wiceprezes Work Service’u, partnera strategicznego konkursu.
– W konkursie „Siła przyciągania” oddajemy także głos młodym, dlatego do udziału w obradach kapituły zaprosiliśmy przedstawicieli organizacji studenckich AIESEC i BEST, którzy będą mieli największy wpływ na ocenę zgłoszeń w kategorii „Najlepsza kampania employer branding dla milenialsów”. Dodatkowo, nagrodzimy także „Innowacje w rekrutacji”, czyli najciekawsze wykorzystanie nowoczesnych lub nietypowych narzędzi rekrutacji, np. aplikacji czy grywalizacji – mówi Ewa Zmysłowska, dyrektor zespołu kapitału ludzkiego w PwC, który jest partnerem merytorycznym konkursu.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Pracodawcy marzeń zostaną nagrodzeni w trzech obszarach: „
- Kampania employer branding”,
- „Proces Rekrutacji”
- „Retencja”.
- Kapituła konkursu przyzna również nagrodę Master Champion firmie o największej sile przyciągania.
Jak wziąć udział w konkursie?
Wejdź na stronę silaprzyciagania.pl, w opisie kategorii sprawdź, co będziemy oceniać, przygotuj prezentację i wyślij zgłoszenie przez formularz do 30 września.
Kategorie konkursu
Kampania Employer Branding
- Najlepsza kampania employer branding
- Najlepsza kampania employer branding dla milenialsów
- Najlepsza inicjatywa „out of the box”
- Najskuteczniejsza niskobudżetowa inicjatywa employer branding
Proces rekrutacji
- Employer branding w procesie rekrutacji
- Innowacja w rekrutacji — candidate interaction
Retencja
- Najlepszy program wdrożenia nowego pracownika (onboarding program)
- Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników
- Najlepszy program zarządzania talentami