Tegoroczni członkowie Komitetu Organizacyjnego konkursu to 12 wybitnych ekspertek i ekspertek reprezentujących agencje członkowskie SAR, marketerów, media oraz firmy technologiczne. Poznaj ich już teraz.
![](https://marketerplus.pl/wp-content/uploads/2024/05/innovation-2024.webp)
Czym zajmuje się Komitet Organizacyjny Innovation
Komitet Organizacyjny Innovation, powoływany corocznie przez organizatora konkursu, zajmuje się opracowywaniem kategorii konkursowych, wyborem jury oraz przyznawaniem nagród specjalnych.
Ich różnorodne doświadczenie i wiedza są gwarantem wysokiej jakość konkursu, nowego spojrzenia na innowacje i ich definicję.
Przyznawane nagrody wpływają na benchmarki rynkowe i dobre praktyki w zakresie innowacji.
Kto zasiada w Komitecie Organizacyjnym Innovation
Członkami Komitetu Innovation 2024 są:
- Ewa Zakrzewska, innovation and curiosity leader – Publicis Groupe Poland,
- Kamil Bąkowski, chief marketing officer – iTaxi,
- Ignacy Bochiński, co-owner and partner – Kerris Group,
- Iwona Jarosińska-Opiela, menedżerka ds. komunikacji marketingowej – BNP Paribas Bank Polska,
- Małgorzata Kudła, COO / co-owner – Panowie Programiści / Nueno Digital Fashion,
- Adam Kręgielewski, head of concept & innovation – Labcon,
- Rafał Madajczak, redaktor naczelny – Gazeta.pl,
- Gosia Nierodzińska, manager partner marketing creative – Netflix,
- Ania Podskarbi, new business & marketing director – EssenceMediacom,
- Radosław Smorga, chief growth officer & partner – 180heartbeats + JUNG v. MATT,
- Sebastian Szaraniec, marketing communication & innovation director – Żabka Polska,
- Wiktoria Wójcik, współzałożycielka – inStreamly.
Jak będzie przebiegał konkurs
Zgłoszenia do konkursu Innovation 2024 będą przyjmowane od 10 czerwca do 16 września 2024 r.
Po zakończeniu okresu składania zgłoszeń jurorzy i jurorki w pełnym składzie spotkają się w październiku, aby dokonać wyboru laureatów.
Ogłoszenie nagród Innovation odbędzie się podczas uroczystej Gali, która również w tym roku zostanie zorganizowana w ramach Konferencji Imagination Day w listopadzie 2024 r.
![](https://marketerplus.pl/wp-content/uploads/2024/05/szkolenie-online-ga4-dla-marketerow-reklama-srodtekstowa-214x180px.jpg)
GA4 dla marketerów. Jak znajdować kluczowe dane i generować wartościowe raporty?
Jakich danych z Google Analytics 4 faktycznie potrzebujesz do działań marketingowych? Jak przejrzyście je wizualizować, aby tracić czasu na żmudnej na analizie? Jak zwiększyć trafność swoich decyzji dotyczących strategii marketingowej firmy?
Wszystkiego, co musisz wiedzieć o Google Analytics 4, aby sprawnie prowadzić marketing swojej marki, nauczy Cię Krzysztof Marzec – CEO DevaGroup, praktyk i doświadczony trener SEO, Google Ads & Analytics. Weź udział w 150-minutowym e-szkoleniu z certyfikatem i sprawdź, jak szybko pozyskiwać informacje kluczowe dla rozwoju Twojej firmy.
Sprawdź ważne terminy:
- zgłoszenia: 10.06–16.09.2024 r.,
- obrady jury Innovation: 21–22.10.2024 r.,
- Gala Innovation: 27.11.2024 r. (Multikino, Złote Tarasy),
- konferencja Imagination Day: 28–29.11.2024 r. (Multikino, Złote Tarasy).
Zapraszamy do śledzenia aktualności dotyczących tegorocznej edycji konkursu na stronie wydarzenia oraz w mediach społecznościowych.