Grupa Unity już po raz szósty wyruszy w trasę po Polsce z cyklem bezpłatnych konferencji E-commerce w praktyce, tym razem pod hasłem „Sprzedawaj więcej!”. Spotkania we Wrocławiu, Poznaniu, Warszawie i Krakowie to kwintesencja praktycznej wiedzy o tym, jak znacząco zwiększyć sprzedaż w e-commerce. Prawo, technologia, logistyka, performance marketing to tylko niektóre z tematów wydarzenia.
Jak polepszyć wyniki sprzedażowe w e-commerce? W dobie olbrzymiej konkurencji w branży i rosnących w zawrotnym tempie kosztów pozyskania nowego klienta jest to szczególnie trudne. Kluczem do sukcesu właścicieli małych i dużych biznesów jest praktyczna wiedza na temat mechanizmów, jakie rządzą e-sprzedażą, ale też strategie marketingowe oparte na wykorzystaniu wielu narzędzi i metod przy zachowaniu odpowiedniej spójności.
– Jednym z głównych tematów tegorocznego Roadshow E-commerce jest performance marketing. W Grupie Unity wierzymy, że tylko synergia wszystkich działań (IT, analityka, SEM, SEO, optymalizacja konwersji) pozwala naszym klientom sprzedawać więcej i skuteczniej w internecie. Chcemy uchylić rąbka tajemnicy naszego know-how i wspólnie z zaproszonymi gośćmi porozmawiać o efektywnych działaniach e-marketingowych – komentuje Marcin Cichoń, performance marketing manager w Grupie Unity.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Roadshow to przede wszystkim spotkanie z praktykami branży, którzy na e-commerce patrzą kompleksowo i wiedzą, że to nie tylko sprzedaż, ale też technologia, logistyka i marketing. Podczas konferencji porozmawiamy między innymi o tym, jak podnieść konwersję, łącząc różne metody i narzędzia w efektywny ekosystem marketingowy. Pochylimy się nad tematem personalizacji, która stanowi już absolutny must have każdego e-sklepu oraz niekwestionowanej siły, z jaką na klientów działa e-mail marketing. Przybliżymy również temat pozytywnych doświadczeń klienta, także w kontekście obsługi posprzedażowej. Każdą konferencję zamknie dynamiczna dyskusja w formie fireside chat z przedstawicielem topowej marki.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, a zarejestrować można się tutaj.
Marketer+ jest patronem medialnym konferencji.