Celem spotkań jest ułatwienie słuchaczom dostępu do wiedzy ekspertów oraz stworzenie przestrzeni do networkingu.

GO UPS zawitają tym razem do sześciu miast:
- 14 kwietnia – Poznań
- 15 kwietnia – Wrocław
- 16 kwietnia – Kraków
- 21 kwietnia – Gdańsk
- 22 kwietnia – Warszawa
- 23 kwietnia – Białystok
W każdym mieście uczestnicy będą mogli posłuchać prezentacji:
Słuchaj „Marketer+” Podcast
- „Płatności w e-commerce – sposób na domknięcie sprzedaży”, Bartłomiej Danek, PayU
- „Marketing w internecie – sprzedaż produktów czy kupowanie klientów?”, Sebastian Suma, SEMPAI
- „5 sposób jak personalizować sklep, aby zwiększyć ROI w działaniach marketingowych”,
Jakub Cyran, GO.PL - „Przestań w końcu liczyć na siebie. Oczywiste korzyści z outsourcingu logistyki”, Mariusz Wesołowski, Raben Group.
Punktem kulminacyjnym wieczoru będzie prelekcja lokalnego gościa specjalnego. Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się Paweł Tkaczyk, Roman Łoziński, Marcin Majzner, Jacek Kotarbiński, Paweł Paszkowski oraz gość niespodzianka.
Dalsza część spotkania, równie ważna jak prezentacje, to networking z udziałem uczestników i ekspertów.
– GO UPS to 100% mięcha, konkrety, a nie lanie wody – mówi Jakub Cyran z GO.PL.
Potwierdzają to opinie uczestników. Zdaniem Adama Czuryło, OryginalneButy.pl – GO UPS to przede wszystkim wyjątkowi prelegenci, którzy przekazują rzetelną wiedzę bez zbędnego pitu pitu. Konkrety, konkrety, konkrety przedstawione w bardzo przyjaznej, wręcz barcampowej atmosferze. Według Piotra Szczepaniaka z Fundacji Polak 2.0 – GO UPS to bardzo fajna inicjatywa, w luźniej atmosferze można poszerzyć swoją wiedzę z zakresu szeroko rozumianego e-commerce. Takie spotkania to dobre miejsce na poznanie ciekawy osób, które handlują lub rozwijają swój biznes w internecie. Z chęcią odwiedzę kolejne edycje.
GO UPS to sześć spotkań w całej Polsce, 30 prezentacji, sześciu gości specjalnych i ponad 600 uczestników.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Ostatnie wolne miejsca dostępne są na www.goups.pl.
Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.