Celem spotkań jest ułatwienie słuchaczom dostępu do wiedzy ekspertów oraz stworzenie przestrzeni do networkingu.
GO UPS zawitają tym razem do sześciu miast:
- 14 kwietnia – Poznań
- 15 kwietnia – Wrocław
- 16 kwietnia – Kraków
- 21 kwietnia – Gdańsk
- 22 kwietnia – Warszawa
- 23 kwietnia – Białystok
W każdym mieście uczestnicy będą mogli posłuchać prezentacji:
Słuchaj „Marketer+” Podcast
- „Płatności w e-commerce – sposób na domknięcie sprzedaży”, Bartłomiej Danek, PayU
- „Marketing w internecie – sprzedaż produktów czy kupowanie klientów?”, Sebastian Suma, SEMPAI
- „5 sposób jak personalizować sklep, aby zwiększyć ROI w działaniach marketingowych”,
Jakub Cyran, GO.PL - „Przestań w końcu liczyć na siebie. Oczywiste korzyści z outsourcingu logistyki”, Mariusz Wesołowski, Raben Group.
Punktem kulminacyjnym wieczoru będzie prelekcja lokalnego gościa specjalnego. Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się Paweł Tkaczyk, Roman Łoziński, Marcin Majzner, Jacek Kotarbiński, Paweł Paszkowski oraz gość niespodzianka.
Dalsza część spotkania, równie ważna jak prezentacje, to networking z udziałem uczestników i ekspertów.
– GO UPS to 100% mięcha, konkrety, a nie lanie wody – mówi Jakub Cyran z GO.PL.
Potwierdzają to opinie uczestników. Zdaniem Adama Czuryło, OryginalneButy.pl – GO UPS to przede wszystkim wyjątkowi prelegenci, którzy przekazują rzetelną wiedzę bez zbędnego pitu pitu. Konkrety, konkrety, konkrety przedstawione w bardzo przyjaznej, wręcz barcampowej atmosferze. Według Piotra Szczepaniaka z Fundacji Polak 2.0 – GO UPS to bardzo fajna inicjatywa, w luźniej atmosferze można poszerzyć swoją wiedzę z zakresu szeroko rozumianego e-commerce. Takie spotkania to dobre miejsce na poznanie ciekawy osób, które handlują lub rozwijają swój biznes w internecie. Z chęcią odwiedzę kolejne edycje.
GO UPS to sześć spotkań w całej Polsce, 30 prezentacji, sześciu gości specjalnych i ponad 600 uczestników.
Ostatnie wolne miejsca dostępne są na www.goups.pl.
Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.