Wystartowała 5 edycja Konkursu e-Commerce Polska awards organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są w 17 kategoriach. Termin zgłoszeń upływa 13 sierpnia 2017 roku.

IDEA e-Commerce Polska awards
Dynamiczny rozwój technologii oraz zmieniające się preferencje i oczekiwania współczesnych klientów, którzy są „smart shopperami”, zmuszają sklepy oraz instytucje do nieustannej weryfikacji i ulepszania swoich platform, produktów i przede wszystkimi komunikacji z odbiorcami.
Konkurs e-Commerce Polska awards powstał z myślą nagradzania tych, którzy w sposób najlepszy i najszybszy dostosowują się do zmian, jakie zachodzą na współczesnym rynku.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Konkurs od lat skierowany jest do przedstawicieli małych, średnich i dużych sklepów oraz platform internetowych. W zeszłorocznej edycji Konkursu po raz pierwszy pojawiły się kategorie dla sektora bankowego i ubezpieczeniowego, które znajdują się również w 5 edycji e-Commerce Polska awards. Nowością są kategorie skierowane do reprezentantów e-medycyny, e-administracji oraz do dostawców innowacyjnych technologii (e-usług) w tym agencji oraz domów mediowych dostarczających innowacyjnych rozwiązań technologicznych swoim klientom.
Zgłoszenia przyjmowane są pod adresem: http://ecpawards.pl/zglos
KATEGORIE TEGOROCZNEJ EDYCJI e-Commerce Polska awards 2017
Dla e-sklepów:
Kategorie z zakresu brandingu:
- Innowacja roku
- Pomysł promocyjny
- Design Roku
- Mobilny design roku
Kategorie z zakresu sprzedaży:

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
- Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży
- Strona Roku
- Przełamanie Nieufności
- m-Commerce
- Najlepsze dostosowanie sklepu do sprzedaży wielokanałowej
Dla banków i ubezpieczycieli:
- Najbardziej cyfrowy bank
- Najbardziej cyfrowy ubezpieczyciel
Dla e-medycyny:
- Najbardziej cyfrowe apteki
- Najbardziej cyfrowe centra medyczne
- Najbardziej cyfrowe rozwiązania dla szpitali
Dla e-administracji:
- Innowacyjne rozwiązania cyfrowe dla administracji
- Najbardziej innowacyjny system miejski
Dla dostawców e-usług:
- Innowacje cyfrowe dla e-usług
JURY
Kapituła Konkursu e-Commerce Polska awards to grono profesjonalistów praktyków w branży gospodarki cyfrowej. Tradycyjnie sklepy będą też oceniane przez e-konsumentów w głosowaniu na najlepszą obsługę klienta. Szczegóły związane z głosowaniem znajdują się w Regulaminie konkursu.
GALA KONKURSU
Tradycyjnie rozdanie nagród e-Commerce Polska awards odbędzie się podczas uroczystej Gali. W tym roku wręczenie nagród będzie miało miejsce 9 listopada w Airport Hotel Okęcie. Gala e-Commerce Polska awards wpisała się już na dobre w kalendarz najważniejszych branżowych wydarzeń. Jak co roku będzie w niej uczestniczyć około 200 przedstawicieli branży cyfrowej, świętując sukces laureatów.
Przypominamy laureatów ubiegłorocznej edycji Konkursu: e-Commerce Polska awards: Poznaj laureatów edycji 2016
Szczegóły dotyczące Konkursu: http://ecpawards.pl
Marketer+ jest patronem medialnym konkursu.