Odpowiedzi na to pytanie i wiele innych znajdziecie podczas Nowego Kongresu Online Marketing, który odbędzie się 28 września w Warszawie w Multikinie w Złotych Tarasach. Nie przypadkowo tworzenie kampanii będzie motywem przewodnim jesiennej edycji Kongresu. Wychodząc naprzeciw potrzebom uczestników Kongres będzie podzielony na dwie osobne ścieżki: dla małych i średnich firm oraz dużych przedsiębiorstw.

Kongres rozpocznie się od inspirującego panelu keynote w którym wystąpią: Łukasz Jakóbiak, Natalia Hatalska oraz Marcin Maj.
Niezależnie od tego czy prowadzisz małą firmę czy jesteś odpowiedzialny za marketing w dużym przedsiębiorstwie, dzięki Kongresowi Online Marketing będziesz mieć szansę uporządkować swoją wiedzę na temat współczesnego marketingu online – od podstaw po zaawansowane możliwości.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Przygotowane ścieżki będą poruszały następujące zagadnienia:
Ścieżka dla dużych firm:
- Jak stworzyć wzorcowy mediaplan? Wytyczne na 2017 rok.
- Jak zorganizować współpracę z agencją reklamową i domem mediowym?
- Najnowsze metody generowania wartościowych leadów sprzedażowych
- Social Media marketing dla dużych firm
- E-branding. Jak zarządzać wizerunkiem marki w internecie?
- Jak prowadzić skuteczne kampanie wielokanałowe?
- Jak zarabiać na wideo w internecie?
Ścieżka dla małych i średnich firm:
- Darmowe sposoby promocji w internecie
- Promocja małej i średniej firmy z małym budżetem
- Planowanie działań marketingowych w sektorze MSP na 2017 r.
- Projektowanie użytecznej strony WWW, która sprzedaje
- Jak znaleźć się wysoko w wyszukiwarkach internetowych?
Ponadto dla głodnych użytecznej wiedzy przygotowaliśmy 4 praktyczne warsztaty do wyboru, podczas których w małych grupach 30 osobowych będzie szansa przećwiczyć oraz rozwiać swoje wątpliwości w rozmowie w cztery oczy z prowadzącym. Warsztaty, podczas Kongresu to:
- Google Analytics – poprowadzi Maciej Lewiński
- Reklamy na FB – poprowadzi Piotr Chmielewski
- Google AdWords – poprowadzi Krzysztof Wroński
- E-mail marketing – poprowadzi Artur Maciorowski
Po Kongresie wszyscy uczestnicy otrzymają dostęp do prezentacji oraz nagrania z wszystkich prelekcji.

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
Program oraz więcej informacji na www.nowy.kongres-online.pl
Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.