Już od maja mieszkańcy wybranych śląskich miast, gdy oczekują na autobus, czują zapach… truskawek. Wszystko za sprawą nowej kampanii ALDI promującej świeżość. Na przystankach zostały zamontowane specjalne urządzenia aromatyzujące emitujące zapach owoców. Zachęcają tym samym, by jak najczęściej sięgać po nie w swojej diecie. Poznaj szczegóły ciekawej kampanii.
Pachnące przystanki można spotkać w Katowicach, Chorzowie, Bytomiu i Sosnowcu. Ich znaki rozpoznawcze to nie tylko truskawkowy zapach, lecz także oprawa graficzna z Farmerem ALDIKIEM w roli głównej.
Farmer to postać wykreowana przez sieć specjalnie na potrzeby nowej kampanii. Niepozorny pod względem wzrostu (mierzy zaledwie 8 cm wysokości), ale wielki duchem piastuje stanowisko „Starszego Opiekuna Świeżości Owoców i Warzyw”. Jego zadaniem jest wspólnie z ekspertami ALDI czuwać nad wysoką jakością warzyw i owoców oferowanych przez sieć.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Kampania ALDI – jak wyglądała „od kuchni”
– W naszej najnowszej kampanii postawiliśmy sobie za cel pobudzić wszystkie zmysły naszych odbiorców, stąd też sięgnęliśmy również po tak oryginalne rozwiązania, jak pachnące przystanki. To pierwsza tego typu akcja naszej sieci, która – mamy nadzieję – spotka się z pozytywnym odbiorem i nie tylko wprawi mieszkańców województwa śląskiego w dobry humor, lecz także sprawi, że nabiorą oni większej ochoty na warzywa i owoce. Tym „świeżym” pomysłem chcieliśmy zwrócić szczególną uwagę na świeżość naszych produktów, która jest dla nas najwyższym priorytetem – mówi Natalia Nowakowska, menadżer ds. strategii i zakupu mediów ALDI Polska.
Aby mieszkańcy województwa śląskiego mogli się jak najdłużej cieszyć aromatem świeżych truskawek, w kampanii wykorzystano innowacyjne rozwiązania, które pozwalają na stałą aromatyzację przez okres nawet dwóch miesięcy. Zastosowane urządzenia dyfuzyjne należą przy tym do najlżejszych i najcieńszych na rynku, dzięki czemu pozostają praktycznie niezauważalne.
Za realizację projektu odpowiada firma AMS SA.
Jeżeli interesuje Cię reklama (D)OOH, sprawdź nasz bezpłatny „Przewodnik po reklamie (D)OOH w 2024 roku” z wydania marzec–kwiecień 2024 „Marketera+”, w którym znajdziesz cenne wskazówki od ekspertów.