Już jest nowy numer!

Personal branding krok po kroku

Dowiedz się więcej

Ogłoszenie nominacji w konkursie Innovation 2019

Jury konkursu Innovation pod przewodnictwem Ewy Wołodźko, Central Marketing Organization Director, (CMO) Microsoft, wyłoniło zwycięzców konkursu Innovation. Wyniki zostaną ogłoszone podczas Gali, 15 kwietnia w Fortecy Kręglickich w Warszawie. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Ogłoszenie nominacji w konkursie Innovation 2019

Jury konkursu Innovation pod przewodnictwem Ewy Wołodźko, Central Marketing Organization Director, (CMO) Microsoft, wyłoniło zwycięzców konkursu Innovation. Wyniki zostaną ogłoszone podczas Gali, 15 kwietnia w Fortecy Kręglickich w Warszawie. Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Nominacje przyznano w trzech kategoriach konkursowych: Innowacyjny Biznes, Innowacyjne Doświadczenie oraz Innowacyjne media.

Jak co roku, laureaci konkursu Innovation mogą liczyć na niezwykłą statuetkę, która tak jak ich pomysły, wyłamuje się z utartych schematów. Co jeśli statuetka zamiast biernie stać na półce poruszałaby się autonomicznie, aktywnie badając otoczenie, stając się tym samym metaforą eksploracji, poszukiwania własnej drogi, swobody i wolności – idei ściśle związanych z tym czym w istocie jest innowacja? Niebawem będzie się można o tym przekonać dzięki – jej pomysłodawcy i twórcy – grupie panGenerator, laureatowi tegorocznego Paszportu Polityki oraz Złotego Lwa na Festiwalu Kreatywności w Cannes 2016.

Bilety na Galę wręczenia nagród można nabyć na stronie www.innovation.sar.org.pl

Część prac, nagrodzonych statuetkami, zostanie zaprezentowanych podczas Konferencji Innovation, 16 kwietnia w Fortecy Kręglickich w Warszawie.

 

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Współorganizatorzy: Life On Mars, Spark Foundry

Sponsorzy: AMS, Wirtualna Polska, Nielsen

Partnerzy: Kukbuk, MU Interactive, VRFACTORY

Partner technologiczny: LG

Patroni medialni: Marketer+, Nowy Marketing, PRoto, Brief, Press.

Polecane prezentacje i narzędzia:

Pinpoint

PINPOINT – personalizowane kampanie multikanałowe integrujące pięć kanałów komunikacji: e-mail, SMS, direct mail, wideo i pURL (personalized URL).

Zobacz prezentację

Spragniony marketingowej wiedzy?

Pełen dostęp do naszych tekstów możliwy jest dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę plus lub elektroniczną by zyskać dostęp do pełnego archiwum od 2011 roku. Wszystkie numery dostępne są w plikach pdf.

Zamów prenumeratę