Remarketing jest rodzajem aktywności reklamowej, która wykorzystuje znajomość marki przez klienta. Zakłada, że łatwiej zachęcić do ponownych zakupów kogoś, kto już raz zaufał marce lub wyraził zainteresowanie ofertą. Okazuje się jednak, że zna nie oznacza lubi, a remarketing coraz częściej budzi irytację. Klienci mówią stanowcze nie natarczywym komunikatom, nie akceptują ciasteczek, blokują reklamy. Jak w e-commerce zachować remarketingowy umiar i budować relację zamiast śledzić i irytować klienta?
Z tego artykułu dowiesz się:
- jaka jest recepta na sukces kampanii remarketingowej w e-commerce,
- jakich błędów unikać, aby nie zrazić klienta do marki,
- jak w remarketingu wykorzystać synergię komunikacji SMS i e-mail,
- jak odzyskać porzucone koszyki,
- jak zwiększać retencję przez programy dla stałych klientów,
- jak sprytnie i skutecznie przypominać się klientowi.