Być może już w 2022 roku, a najpewniej w 2023 roku Black Friday będzie zupełnie inny niż do tej pory. Po raz pierwszy w historii satysfakcja internautów osiągnie niespotykane wcześniej wartości, a poziom stresu właścicieli sklepów online zostanie zredukowany niemalże do zera.
Stanie się tak pod jednym warunkiem. Choć mówiąc precyzyjnie – pod trzema.
Warunek nr 1
Osoby odpowiedzialne za sukces średnich i dużych sklepów internetowych, np. e-commerce managerowie ściągną… pewien darmowy e-book.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Warunek nr 2
Po ściągnięciu tego 100-stronicowego e-booka, osoby prowadzące sklepy internetowe zabiorą się za jego staranną lekturę. Sporządzą rzetelne notatki i dopiszą do nich własne refleksje.
Warunek nr 3
I wreszcie najtrudniejsza część tego misternego planu, czyli wdrożenie. Po wyciągnięciu wniosków z lektury e-booka nastąpi czas wcielania w życie zawartych w nim wskazówek. Jeśli ten ostatni warunek zostanie spełniony, branża e-commerce w Polsce zmieni się nie do poznania.
„Jak wygrać Black Friday?”
A skoro już mowa o Poznaniu – to właśnie tam siedzibę ma firma IT, która stoi za wspomnianym e-bookiem. Firma nazywa się Centuria, a publikacja nosi tytuł „Jak wygrać Black Friday? Przygotuj swój e-commerce na rekordowy wzrost ruchu”.
Dlaczego warto sięgnąć po ten e-book?
Jego największą wartością jest dobór autorów. Do współtworzenia tego poradnika dla właścicieli średnich i dużych sklepów internetowych zaproszono aż 24 specjalistów pracujących na co dzień w wiodących firmach e-commerce i IT w Polsce, takich jak Advox, Beyond.pl, Centuria, Indigo Nails, Martes Sport, Panda Group, Snowdog oraz Strix.
Co odróżnia ten e-book od innych?
Nacisk na sferę, której istnienia klienci zwykle się nie domyślają, czyli na infrastrukturę IT sklepu internetowego. Dlatego na liście tematów poruszanych w publikacji znaleźć można następujące zagadnienia:
- skalowanie infrastruktury IT sklepu przed Black Friday,
- testy obciążeniowe e-sklepów,
- rola monitoringu sklepu online podczas Black Friday.
Czego dowiesz się z e-booka?
W największym skrócie: jak przygotować swój sklep internetowy na gwałtowne wzrosty ruchu, które regularnie towarzyszą różnego rodzaju akcjom promocyjnym organizowanym na przestrzeni całego roku.
Black Friday jest tutaj jedynie symbolem wyzwań i zagrożeń czekających infrastrukturę IT serwisu e-commerce. Zagrożenia te omawiane są m.in. w rozdziałach:
- Błędy, które prawdopodobnie popełnisz, przygotowując się do Black Friday.
- 20+ praktycznych rad dla e-commerce managera.
- Jak niedostępność i słaby performance serwisu wpływają na wyniki kampanii marketingowych podczas Black Friday?
- Mordowanie serwerów, czyli jak influencerzy demolują infrastrukturę swoich sklepów.
- Szybkość daje wolność, czyli jak zwiększyć szybkość, wydajność i performance sklepu internetowego .
Jak ściągnąć darmowy e-book?
Wystarczy odwiedzić stronę firmy Centuria lub kliknąć TUTAJ.
Kim jest Centuria i czym może się pochwalić?
Jesteśmy partnerem do zadań specjalnych w IT dla e-commerce. Zapewniamy biznesom e-commerce stabilne i bezpieczne warunki do funkcjonowania i rozwoju – za pomocą infrastruktury IT. W swoim portfolio mamy serwisy e-commerce powyżej 1 miliarda zł obrotu rocznego, kilku milionów SKU, ponad 100 tysięcy transakcji jednego dnia, integracji rozproszonych kilkudziesięciu magazynów, integracje z różnymi systemami ERP, CRM, PIM, etc. Poznaj nas bliżej.
Materiał partnera.