Największe w Polsce targi dla wszystkich sprzedających w internecie odbędą się już 24 marca w Poznaniu. Swoje usługi i ofertę przedstawi ponad 110 firm z branży e-commerce z Polski i Europy.
VIII Targi eHandlu to impreza, na której będzie można zapoznać się z wieloma rozwiązaniami z zakresu logistyki, obsługi płatności, prawa w handlu internetowym, hostingu, e-mail marketingu oraz innych obszarów wspierających sprzedaż internetową.
Wśród wystawców znalazły się po raz kolejny takie marki jak: DPD, Elavon, Komputronik, PayU, Skrill, Freshmail, FerBuy, Bold, Trusted Shops, IAI-Shop oraz wielu debiutantów, takich jak: DHL Parcel, OptiSale, Selly Shop, Spinacz.pl, FATPAK.PL, EIMAG Commerce, Mediaten, EmailLabs, bitREC, Frosmo.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Poza znanymi już uczestnikom targów wystawcami, w tej edycji pojawi się kolejnych 30 firm, które nigdy wcześniej w tej imprezie nie uczestniczyły.
Jak co roku, na Targach będzie okazja, by porozmawiać osobiście nie tylko z twórcami dedykowanych dla e-sklepów aplikacji czy narzędzi, ale także praktykami z branży. Ludźmi, którzy na co dzień testują oferowane rozwiązania i mogą wyrazić autentyczne i wartościowe opinie na temat ich skuteczności.
Poza możliwością zapoznania się z ofertą wystawców, goście imprezy mają – jak zawsze podczas Targów eHandlu – okazję do wysłuchania wykładów w formie case study. 18 prezentacji zostało podzielonych na dwie ścieżki, odbywające się równocześnie w dwóch salach.
Podczas paneli prezentacji swoją wiedzą podzielą się m. in.:
- Łukasz Duda, Netsprint,
- Sławomir Żurawski, Poczta Polska,
- Michał Flont, Nowe Kolory,
- Marek Włodarczyk, optivo,
- Jakub Cyran, GO.PL,
- Marek Broda SALESmanago,
- Florian Werner, remintrex.com,
- Piotr Stencel, Sheepla,
- Dominika Gankowska, Paczkomaty InPost,
- Piotr Guziur, Marketing Online,
- Witold Chomiczewski, Lubasz i Wspólnicy.
Eksperci przedstawią zagadnienia z zakresu SEO i SEM, wytłumaczą najbardziej problematyczne zagadnienia związane z nowelizacją ustawy konsumenckiej, przedstawią najnowsze narzędzia, stworzone z myślą o automatyzacji marketingu. Właściciele i osoby zarządzające e-sklepami będą mogli dowiedzieć się również jak znane firmy z branży e-commerce radzą sobie z logistyką czy poprawą konwersji.
Gwarancją ciekawych prezentacji jest fakt, że jest wybór tematów został oddany w ręce internautów. Agenda powstała na podstawie listy rankingowej oddanych w sieci głosów.
Udział w Targach eHandlu i prezentacjach jest bezpłatny – wystarczy wcześniej zarejestrować się na stronie www.targiehandlu.pl. Organizator zachęca, by rejestrować się jak najszybciej, ponieważ liczba miejsc podczas prezentacji jest ograniczona.
Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.