18 czerwca we współpracy z NapoleonCat odbył się webinar na temat obsługi klientów w social mediach. Uczestnicy spotkania dowiedzieli się, jak budować silne relacje ze swoimi odbiorcami w social mediach. Obejrzyj nagranie, aby lepiej zarządzać komunikacją swojej marki.

Szybkość i spójność w moderacji są niezwykle istotne w budowaniu silnych relacji z klientami. To podstawa pracy zespołów obsługi klienta działających w mediach społecznościowych. Warto wiedzieć, jak rozmawiać z klientami i mieć świadomość, co sprawdza się zawsze, co – czasem, a co – nigdy.
Ręczne moderowanie gwałtownego napływu interakcji przerasta możliwości standardowego zespołu moderacyjnego. Pojawia się dylemat: utrzymać wysoki poziom obsługi czy kontrolować koszty? Odpowiedzią są wypróbowane metody – automoderacja jest jedną z nich.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Zobacz, jak pozwala ona skutecznie godzić oba cele: utrzymać zarówno najwyższą jakość obsługi, jak i koszty na optymalnym poziomie, a w bonusie zadbać też o dobrostan pracowników.
Czego dowiesz się z webinaru
Uczestnicy webinaru dowiedzieli się m.in.:
- co jest kluczem do budowania pozytywnych relacji z klientami w social mediach,
- jak automatyzacja moderacji pozwala skutecznie zarządzać kryzysami oraz redukować koszty i obciążenie zespołów,
- jak dane analityczne, takie jak sentyment i działania konkurencji, mogą być nieocenionym narzędziem w podejmowaniu świadomych i efektywnych decyzji,
- jak skutecznie pogodzić różne cele, aby Twoje social media działały kompleksowo.
W programie spotkania znalazły się takie zagadnienia jak:
- Social media bez opóźnień – protipy w skutecznej moderacji.
- Automoderacja w social mediach – klucz do zarządzania kryzysami.
- Strategia social media – jak wykorzystać dane o sentymencie i konkurencji?
Po prezentacjach odbyła się sesja Q&A, podczas której eksperci odpowiadali na pytania uczestników.
Kto wystąpił na webinarze
Na webinarze swoje prezentacje przedstawiło troje ekspertów od social mediów:

6 nieśmiertelnych technik marketingowych. Jak wykorzystać mechanizmy psychologiczne w komunikacji marki
Zastanawia Cię, jakie psychologiczne triki zapewniają sukces największym markom? Martwisz się, że Twoje kampanie mogą nie tylko nie zadziałać, ale nawet zaszkodzić wizerunkowi Twojej firmy? Chcesz się dowiedzieć, jak tworzyć kampanie, które angażują i sprzedają, bez manipulacji i ryzyka dla Twojego brandu?
- Wojciech Biendzio – właściciel agencji marketingowej Bien Agencja.
- Karol Gagatko – head of communication w agencji Plej .
- Eliza Grycner – product marketing manager w NapoleonCat.
Obejrzyj nagranie, aby dowiedzieć się, jak skutecznie komunikować się z klientami w social mediach.