18 czerwca we współpracy z NapoleonCat odbył się webinar na temat obsługi klientów w social mediach. Uczestnicy spotkania dowiedzieli się, jak budować silne relacje ze swoimi odbiorcami w social mediach. Obejrzyj nagranie, aby lepiej zarządzać komunikacją swojej marki.

Szybkość i spójność w moderacji są niezwykle istotne w budowaniu silnych relacji z klientami. To podstawa pracy zespołów obsługi klienta działających w mediach społecznościowych. Warto wiedzieć, jak rozmawiać z klientami i mieć świadomość, co sprawdza się zawsze, co – czasem, a co – nigdy.
Ręczne moderowanie gwałtownego napływu interakcji przerasta możliwości standardowego zespołu moderacyjnego. Pojawia się dylemat: utrzymać wysoki poziom obsługi czy kontrolować koszty? Odpowiedzią są wypróbowane metody – automoderacja jest jedną z nich.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
Zobacz, jak pozwala ona skutecznie godzić oba cele: utrzymać zarówno najwyższą jakość obsługi, jak i koszty na optymalnym poziomie, a w bonusie zadbać też o dobrostan pracowników.
Czego dowiesz się z webinaru
Uczestnicy webinaru dowiedzieli się m.in.:
- co jest kluczem do budowania pozytywnych relacji z klientami w social mediach,
- jak automatyzacja moderacji pozwala skutecznie zarządzać kryzysami oraz redukować koszty i obciążenie zespołów,
- jak dane analityczne, takie jak sentyment i działania konkurencji, mogą być nieocenionym narzędziem w podejmowaniu świadomych i efektywnych decyzji,
- jak skutecznie pogodzić różne cele, aby Twoje social media działały kompleksowo.
W programie spotkania znalazły się takie zagadnienia jak:
- Social media bez opóźnień – protipy w skutecznej moderacji.
- Automoderacja w social mediach – klucz do zarządzania kryzysami.
- Strategia social media – jak wykorzystać dane o sentymencie i konkurencji?
Po prezentacjach odbyła się sesja Q&A, podczas której eksperci odpowiadali na pytania uczestników.
Kto wystąpił na webinarze
Na webinarze swoje prezentacje przedstawiło troje ekspertów od social mediów:
- Wojciech Biendzio – właściciel agencji marketingowej Bien Agencja.
- Karol Gagatko – head of communication w agencji Plej .
- Eliza Grycner – product marketing manager w NapoleonCat.
Obejrzyj nagranie, aby dowiedzieć się, jak skutecznie komunikować się z klientami w social mediach.