28 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie odbyła się zorganizowana przez Shoplo.com konferencja dla e-sprzedawców – Ecommerce Day. W wydarzeniu wzięło udział ponad 500 właścicieli sklepów internetowych(250 na samym wydarzeniu i ponad drugie tyle podczas transmisji online), a prezentacje wygłosili przedstawiciele takich firm jak: Facebook, Google czy PayPal.
Na Ecommerce Day e-sprzedawcy mieli szansę spotkać się z największymi ekspertami e-handlu z całego świata. Wysłuchali praktycznych porad na takie tematy jak m.in: e-mail marketing, marketing w wyszukiwarkach, facebook marketing, sprzedaż wielokanałowa, aspekty prawne w e-commerce, analityka czy optymalizacja sklepu. Wiedzy dostarczyli im specjaliści z Google, Facebooka, Shoplo, PayPala, SHWRM.pl, GetResponse, Fokus, eKomercyjnie.pl, Olesiński&Wspólnicy, Sofort AG, Fundacja Polak 2.0 czy Sociomantic Labs.
Jak zaznacza Patryk Pawlikowski, CEO Shoplo.com: – Od samego początku naszym celem było dostarczenie maksimum praktycznych wskazówek, dlatego też na event zaprosiliśmy ekspertów z największych firm na świecie związanych z e-commerce.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
W przyszłym roku planowana jest kolejna odsłona wydarzenia, a materiały z tegorocznej konferencji dostępne są na blogu Shoplo.com.
Marketer+ był patronem medialnym wydarzenia.