Od 9 marca firmy mogą zgłaszać kandydatów w sześciu kategoriach konkursu na najlepszego Telemarketera Roku 2015.
Każdy podmiot, który prowadzi działania telemarketingowe i posiada zarejestrowane nagrania rozmów konsultantów przeprowadzonych od 1 kwietnia 2014 roku do 31 marca 2015 roku może zgłosić swojego pracownika do konkursu. Należy pamiętać, że warunkiem przyjęcia zgłoszenia jest spełnienie następujących kryteriów:
- Staż współpracy konsultanta nie może być krótszy niż sześć miesięcy w zgłaszającej go firmie na dzień dokonania nagrań rozmów.
- Należy zgłosić trzy rozmowy jednego konsultanta telefonicznego w jednej kategorii.
- Nagrania rozmów telefonicznych powinny być nagrane w formacie „mp3”.
- Cała rozmowa telefoniczna nie może przekroczyć 20 minut.
- Rozmowy powinny mieć wyciszone dane osobowe identyfikujące klienta.
Zgłoszenia przyjmowane są do 10 kwietnia 2015 roku za pośrednictwem formularza na stronie www.telemarketerroku.pl/przyjmowanie-zgloszen. Tam też znajdują się wszystkie informacje dotyczące konkursu, regulamin oraz kryteria oceny konsultantów.
Słuchaj „Marketer+” Podcast
W tym roku po raz pierwszy jurorzy będą oceniać rozmowy wykorzystując profesjonalną platformę performance management – Zoom QM Suite – dostarczoną przez Partnera Technologicznego Konkursu firmę Zoom (www.zoomint.pl).
Konkurs Telemarketer Roku to nie tylko wybór najlepszych telemarketerów. Co roku Rada Programowa przyznaje również nagrodę specjalną – „Złota Słuchawka” za najlepszy projekt realizowany w call center. Kategoria ta obejmuje wszelkie projekty z zakresu komunikacji marketingowej, przy realizacji których używany jest telefon. Zwycięzca tej kategorii zostaje automatycznie zakwalifikowany do konkursu organizowanego przez ECCCO (European Confederation of Call Center Organisation), gdzie będzie rywalizował o nagrodę dla najlepszego projektu telemarketingowego w Europie.
Zapraszamy do udziału w wydarzeniu!
Marketer+ jest patronem medialnym konkursu.