

Agencja e-marketingu i e-commerce Ideo Force zaprasza na 9. edycję Konferencji Lunch z e-commerce, która jest organizowana pod hasłem „TRUST Edition”.
Wydarzenie odbędzie się już 5 września w Warszawie.
W trakcie wydarzenia swoje prelekcje wygłoszą m.in.:
- Mateusz Kusznierewicz – Sportowiec, żeglarz, mistrz olimpijski i mistrz świata.
- Robert Leksiński – Dyrektor Departamentu Relacji z Klientami, Totalizator Sportowy.
- Olaf Furmanek – Dyrektor Marketingu i Komunikacji, ORLEN Paczka.
- Mike Korba – CCO & Co-founder, User.com.
- Monika Sałek – Digital Marketing Manager, Gabriella.
- Marcin Lipiec – E-commerce Manager, Ideo.
- Wojciech Szymański – Prezes Zarządu, Ideo Force.
- Sławomir Spyra – Head of Communications, merce.com S.A.
TRUST Edition
Nie da się go kupić, ale samo w sobie jest walutą…zaufanie, bo o nim mowa, jest bardzo ważnym czynnikiem, wpływającym na decyzje zakupowe konsumentów w e-commerce. Zarówno jego poziom, jak i sposób budowania wpływa na sprzedaż, dlatego praca nad nim powinna być jednym z fundamentów działań związanych z rozwojem sprzedaży. Jak więc budować zaufanie w sklepach internetowych? To m.in. tego będzie można dowiedzieć się, podczas 9. edycji Konferencji Lunch z e-commerce…
Pod hasłem: TRUST Edition organizatorzy ukryli wieloetapową ideę działań, mających wpływ na budowę zaufania w e-sklepie…
T – Twórz relacje
R – Rozwijaj komunikację
U – Utrzymuj zaangażowanie
S – Satysfakcjonuj klientów
T – Transformuj w ambasadorów
Dołącz do grona uczestników Konferencji i zyskaj wiedzę, która pozwoli Ci skutecznie budować zaufanie do marki w sieci, zwiększając tym samym sprzedaż!