9. edycja Konferencji Lunch z e-commerce

Konferencje Wyróżnione
05.09.2025 Organizator: Agencja e-commerce i e-marketingu Ideo Force Warszawa, Jutrzenki 135 - Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej - Siedziba Główna
Zapisz się

Agencja e-marketingu i e-commerce Ideo Force zaprasza na 9. edycję Konferencji Lunch z e-commerce, która jest organizowana pod hasłem „TRUST Edition”.

Wydarzenie odbędzie się już 5 września w Warszawie.

W trakcie wydarzenia swoje prelekcje wygłoszą m.in.:

  • Mateusz Kusznierewicz – Sportowiec, żeglarz, mistrz olimpijski i mistrz świata.
  • Robert Leksiński – Dyrektor Departamentu Relacji z Klientami, Totalizator Sportowy.
  • Olaf Furmanek – Dyrektor Marketingu i Komunikacji, ORLEN Paczka.
  • Mike Korba – CCO & Co-founder, User.com.
  • Monika Sałek – Digital Marketing Manager, Gabriella.
  • Marcin Lipiec – E-commerce Manager, Ideo.
  • Wojciech Szymański – Prezes Zarządu, Ideo Force.
  • Sławomir Spyra – Head of Communications, merce.com S.A.

TRUST Edition

Nie da się go kupić, ale samo w sobie jest walutą…zaufanie, bo o nim mowa, jest bardzo ważnym czynnikiem, wpływającym na decyzje zakupowe konsumentów w e-commerce. Zarówno jego poziom, jak i sposób budowania wpływa na sprzedaż, dlatego praca nad nim powinna być jednym z fundamentów działań związanych z rozwojem sprzedaży. Jak więc budować zaufanie w sklepach internetowych? To m.in. tego będzie można dowiedzieć się, podczas 9. edycji Konferencji Lunch z e-commerce…

Pod hasłem: TRUST Edition organizatorzy ukryli wieloetapową ideę działań, mających wpływ na budowę zaufania w e-sklepie…

T – Twórz relacje

R – Rozwijaj komunikację

U – Utrzymuj zaangażowanie

S – Satysfakcjonuj klientów

T – Transformuj w ambasadorów

Dołącz do grona uczestników Konferencji i zyskaj wiedzę, która pozwoli Ci skutecznie budować zaufanie do marki w sieci, zwiększając tym samym sprzedaż!