

W dniu 28 stycznia na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się konferencja adUniverse 2014 – w całości poświęcona tematyce ekosystemu reklamy online.
Podczas konferencji usługi i narzędzia zaprezentują najważniejsi gracze na polskim rynku: dostawcy technologii targetowania reklam, zaawansowanych silników, rekomendacyjnych, systemów marketing automation oraz e-mail marketingu, platform zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowych.
Organizatorzy adUniverse 2014 zapewniają unikalną przestrzeń nawiązania kontaktów biznesowych, wymiany pomysłów, prezentacji usług i produktów związanych z reklamą interaktywną.
Dzięki udziałowi w adUniverse 2014:
- będziesz na bieżąco z najnowszymi trendami;
- poznasz zaawansowane narzędzia marketingowe;
- pozyskasz nowych dostawców i partnerów;
- dowiesz się co w obszarze digital robi Twoja konkurencja;
- zdobędziesz kontakty w branży marketingu online;
- zyskasz wiedzę pomocną do opracowania strategii cyfrowej;
- dowiesz się, które narzędzia będą najbardziej efektywne do założonych celów marketingowych;
- nauczysz się wykorzystywać nowe narzędzia reklamy online do usprawniania procesów biznesowych;
- otrzymasz wszystkie prezentacje z konferencji;
- poznasz większość rozwiązań mieszczących się w katalogu potrzeb współczesnego marketera, wydawcy oraz mediaplanera.
adUniverse skierowane jest do:
- CMO, brand managerów, account managerów;
- wydawców oraz właścicieli serwisów online;
- przedstawicieli agencji interaktywnych, domów mediowych, sieci reklamowych;
- pracowników działów sprzedaży online w wydawnictwach;
- mediaplanerów;
- dyrektorów marketingu i sprzedaży;
- kadry odpowiedzialnej za tworzenie i realizację strategii marketingowej;
- specjalistów ds. wsparcia sprzedaży;
- przedstawicieli branży e-commerce i retail odpowiedzialnych za rozwój biznesu;
- osób zajmujących kluczowe stanowiska w działach sprzedaży, marketingu, promocji;
- właścicieli, dyrektorów, managerów sklepów internetowych oraz tradycyjnych;
- kadry zarządzającej firm działających w obszarze e-commerce, socialcommerce, mobilecommerce;
- dostawców rozwiązań i narzędzi do marketingu online;
- twórców start-upów, młodych przedsiębiorców, przedstawicieli venture capital.
Koszt udziału w wydarzeniu to 99 zł netto od osoby.