adUniverse 2014

W dniu 28 stycznia na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się konferencja adUniverse 2014 – w całości poświęcona tematyce ekosystemu reklamy online.

Podczas konferencji usługi i narzędzia zaprezentują najważniejsi gracze na polskim rynku: dostawcy technologii targetowania reklam, zaawansowanych silników, rekomendacyjnych, systemów marketing automation oraz e-mail marketingu, platform zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowych.

Organizatorzy adUniverse 2014 zapewniają unikalną przestrzeń nawiązania kontaktów biznesowych, wymiany pomysłów, prezentacji usług i produktów związanych z reklamą interaktywną.

Dzięki udziałowi w adUniverse 2014:

  • będziesz na bieżąco z najnowszymi trendami;
  • poznasz zaawansowane narzędzia marketingowe;
  • pozyskasz nowych dostawców i partnerów;
  • dowiesz się co w obszarze digital robi Twoja konkurencja;
  • zdobędziesz kontakty w branży marketingu online;
  • zyskasz wiedzę pomocną do opracowania strategii cyfrowej;
  • dowiesz się, które narzędzia będą najbardziej efektywne do założonych celów marketingowych;
  • nauczysz się wykorzystywać nowe narzędzia reklamy online do usprawniania procesów biznesowych;
  • otrzymasz wszystkie prezentacje z konferencji;
  • poznasz większość rozwiązań mieszczących się w katalogu potrzeb współczesnego marketera, wydawcy oraz mediaplanera.

adUniverse skierowane jest do:

  • CMO, brand managerów, account managerów;
  • wydawców oraz właścicieli serwisów online;
  • przedstawicieli agencji interaktywnych, domów mediowych, sieci reklamowych;
  • pracowników działów sprzedaży online w wydawnictwach;
  • mediaplanerów;
  • dyrektorów marketingu i sprzedaży;
  • kadry odpowiedzialnej za tworzenie i realizację strategii marketingowej;
  • specjalistów ds. wsparcia sprzedaży;
  • przedstawicieli branży e-commerce i retail odpowiedzialnych za rozwój biznesu;
  • osób zajmujących kluczowe stanowiska w działach sprzedaży, marketingu, promocji;
  • właścicieli, dyrektorów, managerów sklepów internetowych oraz tradycyjnych;
  • kadry zarządzającej firm działających w obszarze e-commerce, socialcommerce, mobilecommerce;
  • dostawców rozwiązań i narzędzi do marketingu online;
  • twórców start-upów, młodych przedsiębiorców, przedstawicieli venture capital.

Koszt udziału w wydarzeniu to 99 zł netto od osoby.