Bezpłatna konferencja Łódź Jungle Web 2014

Konferencje
24.04.2014 - 25.04.2014 Organizator: SKN MarkeTEAM Łódź, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, Aula A0 (poziom -1)
Zapisz się

W dniach 24 i 25 kwietnia Łódź po raz trzeci stanie się stolicą najnowszych technologii, IT, marketingu oraz social mediów. Jak tworzyć i promować biznes w sieci? Jak skutecznie budować i mierzyć reklamę natywną? Jak tworzyć wizerunek marki w social mediach? Jak tworzyć responsywne strony www lub czym jest Yammer? To tylko kilka tematów bezpłatnych warsztatów i prelekcji, w trakcie których ze studentami spotkają się najlepsi specjaliści między innymi z firm takich jak Microsoft, Ericpol, Atom Media Interaktywne, K2, Brand24 czy magazynu Brief.

Tegoroczna edycja konferencji odbywa się pod hasłem „Web w Łeb”, które symbolizuje główną ideę Jungle Web – przekazywanie jej uczestnikom najnowszej i praktycznej wiedzy branżowej. Wśród wielu prelegentów pojawi się między innymi Rafał Madycki (Microsoft), który będzie mówił o Yammer, czyli firmowej sieci społecznościowej; Tomasz Stefko (Ericpol) zajmie się responsywnym projektowaniem stron www; Artur Roguski (Brief) poruszy popularny temat content marketingu, a Małgorzata Bogacka (Atom Media Interaktywne) zdradzi co robić, by sklep internetowy zarabiał.

Oczywiście, to tyko nieliczne tematy dwudniowych prelekcji i warsztatów, w których uczestnicy konferencji będą mogli wziąć udział. W trakcie wydarzenia poruszone zostaną także zagadnienia z zakresu wykorzystania danych, budowania i mierzenia reklamy natywnej, zadań community managera, automatyzacji komunikacji, budowania wizerunku marki w mediach społecznościowych, rozszerzonej rzeczywistości w mobilnych technologiach, monitoringu internetu, jakości treści w internecie, usability czy ePR – wizerunku w sieci.

Udział w konferencji jest bezpłatny, a z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc na prelekcjach i warsztatach niezbędna jest wcześniejsza rejestracja.

Organizatorzy konferencji – członkowie łódzkiego koła naukowego SKN MarkeTEAM działającego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego zapewniają, iż tak jak w latach poprzednich podczas tej dwudniowej imprezy będzie panowała niecodzienna, dżunglowa atmosfera przeplatana konkursami, poczęstunkiem dla uczestników oraz zagajnikiem chilloutowym jako idealnym miejscem do networkingu i kontaktu z ludźmi pracującymi w branży. Natomiast po każdym dniu prelekcji i warsztatów uczestnicy, jak i osoby reprezentujące firmy, będą mogły nawiązać wspólny, nieformalny kontakt podczas after party.

Partnerem głównym tegorocznej konferencji Jungle Web jest Ericpol, partnerem kreatywnym już po raz drugi została agencja Atom Media Interaktywne. Nad całym wydarzeniem czuwa studio PRowokacja – agencja Public Relations.