

Przychodzi copywriter do sztucznej inteligencji i… oczekuje niemożliwego. Domaga się genialnych sloganów i nieszablonowych pomysłów na kampanię, podczas gdy nie odrobił wcześniej pracy domowej. Albo skacze z narzędzia na narzędzie, zapoznając się z każdym tylko pobieżnie.
Odpowiedzi m.in. na te pytania udzieli Patrycja Grzelczak – specjalistka od angażujących tekstów i przyjaznego języka. W trakcie webinaru dowiesz się, jak efektywnie i kreatywnie wykorzystać AI w copywritingu, aby stało się ono wartościowym asystentem, a nie tylko narzędziem do przypadkowego generowania tekstów. Weź udział w godzinnym spotkaniu i dowiedz się, jak szybko i sprawnie rozmawiać ze sztuczną inteligencją.
Wszystko w przystępnej formule.
Czego dowiesz się podczas webinaru:
- Co decyduje o tym, że niektórzy copywriterzy stają się dzięki AI szybcy (i kreatywni), a inni tylko wściekli.
- Gdzie umieścić w narzędziach AI bazę wiedzy o swoim języku, marce i produktach, aby sprytnie po nie sięgać.
- Dlaczego bez odrobienia pracy domowej w postaci nauczenia AI naszego tone of voice nie można liczyć na spektakularne wyniki.
- Jakie metody zwiększą skuteczność Twoich promptów.
W programie webinaru:
- Metody pracy z AI – prompty, szablony, asystenci i reszta ferajny. Charakterystyka korzystania z każdej metody i wskazówki, kiedy po którą sięgać.
- Podstawy udanej współpracy copywritera ze sztuczną inteligencją.
- Zastosowanie AI w copywritingu – od researchu, przez modyfikację treści, po zaawansowane techniki kreatywne.
- Garść porad, jak rozmawiać z AI, aby sprostać wygórowanym oczekiwaniom „ludzi z kreacji”, w tym prompt doskonały.
Kto skorzysta na udziale w webinarze
- Copywriterzy.
- Blogerzy.
- Influencerzy.
- Redaktorzy.
- Marketerzy.
- Przedsiębiorcy.
- Wszyscy zainteresowani tematyką AI.
Co warto zrobić przed webinarem
Załóż konto ChatGPT i/lub w innych narzędziach, np. Jasper (7-dniowy bezpłatny okres próbny).
Oprócz tego jeszcze przed webinarem zastanów się i spisz, o co chcesz zapytać w trakcie sesji Q&A z naszą ekspertką. Wcześniejsze przygotowanie pytań i przykładów problemów z zakresu tematyki webinaru pozwoli Ci efektywnie wykorzystać czas poświęcony na szkolenie i wyciągnąć z niego więcej.
Kto prowadzi webinar
Patrycja Grzelczak
Specjalistka od angażujących tekstów i przyjaznego języka.
Wieloletnia head of copy w agencjach marketingowych i employer brandingowych. W pracy łączy kreatywność z nowymi technologiami. Lubi dzielić się wiedzą podczas szkoleń, m.in. z wykorzystania AI w tworzeniu contentu, a także z kreatywnego copywritingu na Uniwersytecie SWPS. Z wykształcenia dziennikarka. Przetłumaczyła autobiografię amerykańskiego prezydenta i od tamtej pory impossible is nothing. Fanka sloganów reklamowych, gier słownych i Pumpkin Spice Latte.
Ważne informacje:
- Webinar jest darmowy.
- Liczba uczestników jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
- Link do pokoju webinaryjnego uczestnicy otrzymają mailowo w dniu webinaru.
- Po zakończeniu webinaru osoby zarejestrowane otrzymają dostęp do nagrania. Będą go również mogli obejrzeć subskrybenci newslettera „E-commerce w Praktyce” i „Marketer+”, a także prenumeratorzy obydwu magazynów.