Sprzedaż internetowa stała się już codziennością. Korzystanie z różnych portali i tworzenie własnych sklepów internetowych to niektóre znane formy sprzedaży na rynku konsumenckim. Ale pojawiają się pytania: Co dalej? Jakie są koszty, a jaka jest rentowność? Jak to policzyć i na jakie rozwiązania się zdecydować?
Wraz z postępującą transformacją cyfrową przedsiębiorstwa otwierają się na nowe kanały sprzedaży na rynku biznesowym. Platformy e-procurement oraz marketplace’y kierujące się wysoką etyką biznesową, zgodną z wymogami ESG, zyskują na znaczeniu i umożliwiają dotarcie do klientów biznesowych.
Potencjał rynku B2B stoi otworem dla firm. Na co należy zwrócić uwagę chcąc efektywnie prowadzić sprzedaż w tym sektorze oraz jak mądrze dobrać korzystne i przyszłościowe rozwiązania? Czym różnią się platformy e-procurement B2B od ich odpowiedników B2C i z jakim asortymentem firmy mają szansę odnieść tam sukces? Poznaj najważniejsze aspekty sprzedaży business-to-business z perspektywy dostawcy i klienta.
Kiedy: 27 listopada, godzina 10:00
Czas trwania: 60 minut
Zapisy na stronie: https://e-szkolenia.ewp.pl/potencjal-rynku-b2b-w-polsce
Podczas webinaru dowiesz się m.in.:
- jaki potencjał sprzedażowy kryje się w polskim sektorze B2B,
- jaki jest profil zakupowy klientów B2B w Polsce,
- jak firmy będą w najbliższych latach rozwijać swoje strategie zakupowe, co zmieni transformacja cyfrowa i co to oznacza dla dostawców,
- jaką funkcję pełnią platformy e-procurement i marketplace’y w dużych organizacjach,
- jak zwiększać sprzedaż (nie tylko online) i jednocześnie zredukować nakład pracy,
- jak wybierać partnera biznesowego, aby stworzyć długofalową współpracę opartą na jasnych zasadach i pewności finansowej,
- w jaki sposób platforma Unite umożliwia dotarcie do klientów korporacyjnych z jedną umową i jednym katalogiem produktowym,
- które katalogi mają największe szanse na sukces, odpowiadając na potrzeby zakupowe przedsiębiorstw.
Webinar jest kierowany do:
- menedżerów e-commerce B2B
- menedżerów sprzedaży
- dyrektorów handlowych
- właścicieli firm handlowych
W programie:
- Potencjał rynku B2B w Polsce.
- Profil klienta B2B i narzędzia zakupowe wykorzystywane w dużych firmach.
- Wyzwania i trudności w sprzedaży online.
- Korzyści z dywersyfikacji kanałów sprzedaży.
- Platforma Unite, czyli jak dotrzeć do klientów korporacyjnych z jedną umową i jednym katalogiem produktowym.
- Q&A.
O prowadzących
Maksymilian Grzymała-Sojecki
Key account manager w Unite / Mercateo Polska
Działa w branży B2B od 2016 r. Jest pasjonatem nowoczesnych rozwiązań zakupowych. Jego doświadczenie w pracy z różnorodnymi platformami zakupowymi oraz zaangażowanie w rozwój sektora e-procurement pozwalają mu doskonale rozumieć potrzeby i oczekiwania klientów. Obecnie koncentruje się na optymalizacji procesów zakupowych oraz budowaniu trwałych relacji biznesowych z kluczowymi klientami Unite.
Krzysztof Lachowski
Supplier manager w Unite / Mercateo Polska
W Mercateo Polska od 2019 roku. Ma bogate doświadczenie na rynku zarówno polskim, jak i zagranicznym. Doradza dostawcom, skupiając się na budowaniu długotrwałych relacji biznesowych. Prywatnie entuzjasta długodystansowych wędrówek i pasjonat geopolityki.