Partner serwisu:

[Bezpłatny webinar] Potencjał rynku B2B w Polsce. Jak budować przewagę konkurencyjną przez rozwój nowych kanałów sprzedaży

Sprzedaż internetowa stała się już codziennością. Korzystanie z różnych portali i tworzenie własnych sklepów internetowych to niektóre znane formy sprzedaży na rynku konsumenckim. Ale pojawiają się pytania: Co dalej? Jakie są koszty, a jaka jest rentowność? Jak to policzyć i na jakie rozwiązania się zdecydować?

Wraz z postępującą transformacją cyfrową przedsiębiorstwa otwierają się na nowe kanały sprzedaży na rynku biznesowym. Platformy e-procurement oraz marketplace’y kierujące się wysoką etyką biznesową, zgodną z wymogami ESG, zyskują na znaczeniu i umożliwiają dotarcie do klientów biznesowych.

Potencjał rynku B2B stoi otworem dla firm. Na co należy zwrócić uwagę chcąc efektywnie prowadzić sprzedaż w tym sektorze oraz jak mądrze dobrać korzystne i przyszłościowe rozwiązania? Czym różnią się platformy e-procurement B2B od ich odpowiedników B2C i z jakim asortymentem firmy mają szansę odnieść tam sukces? Poznaj najważniejsze aspekty sprzedaży business-to-business z perspektywy dostawcy i klienta.

Kiedy: 27 listopada, godzina 10:00

Czas trwania: 60 minut

Zapisy na stronie: https://e-szkolenia.ewp.pl/potencjal-rynku-b2b-w-polsce

Podczas webinaru dowiesz się m.in.:

  • jaki potencjał sprzedażowy kryje się w polskim sektorze B2B,
  • jaki jest profil zakupowy klientów B2B w Polsce, 
  • jak firmy będą w najbliższych latach rozwijać swoje strategie zakupowe, co zmieni transformacja cyfrowa i co to oznacza dla dostawców,
  • jaką funkcję pełnią platformy e-procurement i marketplace’y w dużych organizacjach,
  • jak zwiększać sprzedaż (nie tylko online) i jednocześnie zredukować nakład pracy,
  • jak wybierać partnera biznesowego, aby stworzyć długofalową współpracę opartą na jasnych zasadach i pewności finansowej,
  • w jaki sposób platforma Unite umożliwia dotarcie do klientów korporacyjnych z jedną umową i jednym katalogiem produktowym,
  • które katalogi mają największe szanse na sukces, odpowiadając na potrzeby zakupowe przedsiębiorstw.

Webinar jest kierowany do:

  • menedżerów e-commerce B2B
  • menedżerów sprzedaży
  • dyrektorów handlowych
  • właścicieli firm handlowych

W programie:

  1. Potencjał rynku B2B w Polsce.
  2. Profil klienta B2B i narzędzia zakupowe wykorzystywane w dużych firmach.
  3. Wyzwania i trudności w sprzedaży online.
  4. Korzyści z dywersyfikacji kanałów sprzedaży.
  5. Platforma Unite, czyli jak dotrzeć do klientów korporacyjnych z jedną umową i jednym katalogiem produktowym. 
  6. Q&A.

O prowadzących

Maksymilian Grzymała-Sojecki 

Key account manager w Unite / Mercateo Polska

Działa w branży B2B od 2016 r. Jest pasjonatem nowoczesnych rozwiązań zakupowych. Jego doświadczenie w pracy z różnorodnymi platformami zakupowymi oraz zaangażowanie w rozwój sektora e-procurement pozwalają mu doskonale rozumieć potrzeby i oczekiwania klientów. Obecnie koncentruje się na optymalizacji procesów zakupowych oraz budowaniu trwałych relacji biznesowych z kluczowymi klientami Unite.

Krzysztof Lachowski

Supplier manager w Unite / Mercateo Polska

W Mercateo Polska od 2019 roku. Ma bogate doświadczenie na rynku zarówno polskim, jak i zagranicznym. Doradza dostawcom, skupiając się na budowaniu długotrwałych relacji biznesowych. Prywatnie entuzjasta długodystansowych wędrówek i pasjonat geopolityki.