

Co? Szkolenie z tekstów SEO poprowadzone przez Milenę Majchrzak z SEMSTORM.
Gdzie? W Twoim domu – spotkanie odbywa się online.
Kiedy? Startujemy 24 marca 2021 o godzinie 13:00.
Jak? Za darmo!
Czy wiesz, jakie teksty lubi Google w 2021 roku? Czy chcesz wiedzieć, jakie dane o konkurencji pomogą w uzyskaniu wysokich pozycji? Zastanawiasz się, jak tworzyć i sprawdzać treści SEO zgodnie ze sztuką? A może interesują Cię wszystkie wymienione wyżej zagadnienia?
W przypadku gdy Twoja odpowiedź brzmi „TAK”, na chociaż jedno z tych pytań, to zapisz się na bezpłatne spotkanie z Mileną Majchrzak:
Jak tworzyć skuteczne teksty SEO w 2021
Dołącz do webinarium i poznaj:
- Trendy SEO, które warto wykorzystywać w swojej pracy.
- Sposoby na dobór fraz dających najlepsze efekty.
- Proces tworzenia treści SEO.
- Przykłady, dzięki którym dowiesz się, jak sprawdzać jakość tekstów od copywritera.
- Asystenta Contentu – nowe narzędzie SEMSTORM.
Czego się nauczysz?
- Jak radzić sobie z nietypowymi problemami podczas optymalizacji treści.
- Jak przyśpieszyć analizę tekstów konkurencji i wykorzystać do własnych celów.
- Jak wybierać i weryfikować słowa kluczowe, które zwiększą widoczność strony w sieci.
- Jak uwzględnić intencję zapytania użytkownika w swoich tekstach.
Jako uczestnik otrzymasz:
- Możliwość zadawania pytań ekspertce SEO podczas transmisji LIVE.
- Dostęp do nagrania przez kolejne 7 dni.
- Prezenty-niespodzianki od SEMSTORM.
Czy ten webinar jest dla Ciebie?
Podczas spotkania nie będziemy rozmawiać o podstawowych pojęciach, dlatego szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla osób, które na co dzień realizują działania content marketingowe.
Pracujesz w branży i jesteś:
- Specjalistą SEO,
- Content marketerem,
- Copywriterem,
- Właścicielem biznesu?
Jeśli tak, to czekamy właśnie na Ciebie. Nie zastanawiaj się dwa razy i zaklep miejscówkę na sali wykładowej w Twoim własnym domowym zaciszu!
Kto prowadzi szkolenie?
Milena Majchrzak, Współtwórczyni SEMSTORM.
Pracę w branży SEO rozpoczęła 12 lat temu. Miała okazję i przyjemność występować na wielu scenach związanych z marketingiem internetowym. Szkoliła marketerów zarówno z obsługi narzędzia, jak i optymalizacji stron czy tworzenia treści. Niezachwianie wierzy w data-driven i content marketing. Podczas praktycznego webinaru, podzieli się wskazówkami, które wypracowała w wieloletniej pracy z tekstem SEO.
Patronami medialnymi webinaru zostali: Marketer+ oraz NowyMarketing.pl