[Bezpłatny webinar] Sztuka obsługi klienta online. Jak budować reputację i relacje w mediach społecznościowych

Jak budować silne relacje z klientami w social mediach? W jaki sposób zarządzać interakcjami bez chaosu i wykorzystywać dane do tworzenia skutecznych strategii?

Dowiedz się wszystkiego, czego potrzebujesz, aby usprawnić swoje działania w mediach społecznościowych i zwiększyć efektywność. Wiedza ze spotkania pozwoli Ci zwiększyć sprzedaż, a Twoje działania w mediach społecznościowych zaczną w końcu przynosić oczekiwane rezultaty

W trakcie webinaru pojawią się dane z najnowszego, autorskiego badania rynkowego zrealizowanego przez Norstat specjalnie dla NapoleonCat „From Likes to Loyalty: How social media affects buying decisions”.

Kiedy: 18 lutego, godzina 10:00
Czas trwania: 60 minut

Czego dowiesz się podczas webinaru:

  • Co jest kluczem do budowania pozytywnych relacji z klientami w social mediach
  • Jak automatyzacja moderacji pozwala skutecznie zarządzać kryzysami i redukować koszty oraz obciążenie zespołów.
  • Jak dane analityczne, takie jak sentyment i działania konkurencji, mogą być nieocenionym narzędziem w podejmowaniu świadomych i efektywnych decyzji.
  • Jak skutecznie pogodzić różne cele, aby Twoje social media działały kompleksowo.

W programie webinaru:

Wojciech Biendzio: Social media bez opóźnień – protipy w skutecznej moderacji

Szybkość i spójność w moderacji są niezwykle istotne w budowaniu silnych relacji z klientami. To podstawa pracy zespołów obsługi klienta działających w mediach społecznościowych. Wiem, jak rozmawiać z klientami i pokażę Ci, co sprawdza się zawsze, co – czasem, a co – nigdy. Poznasz także (lub uaktualnisz) skuteczne techniki moderacji, które pomogą Ci efektywnie zarządzać interakcjami z użytkownikami, minimalizować ryzyko kryzysów i zapewnić lepsze doświadczenia klienta.

Karol Gagatko: Automoderacja w social mediach – klucz do zarządzania kryzysami

W życiu każdej agencji zdarzają się sytuacje, w których ręczne moderowanie gwałtownego napływu interakcji przerasta możliwości standardowego zespołu moderacyjnego. Pojawia się dylemat: utrzymać wysoki poziom obsługi czy kontrolować koszty? Po latach pracy ma już na to swoje wypróbowane metody i automoderacja jest jedną z nich. Zobacz, jak pozwala ona nam skutecznie godzić oba cele: utrzymać zarówno najwyższą jakość obsługi, jak i koszty na optymalnym poziomie, a w bonusie zadbać też o dobrostan naszych pracowników.

Eliza Grycner: Strategia social media – jak wykorzystać dane o sentymencie i konkurencji?

W pracy moderatorów nie powinno być miejsca na zgadywanie czy decyzje oparte na „mi się wydaje”. A jednak często to one zastępują konkretne wnioski z dotychczasowych działań. Są proste sposoby na to, jak szybko wyciągać dane i rekomendacje z tego, co już masz – efektów dotychczasowej pracy. Analityka mediów społecznościowych może stać się Twoim najważniejszym sprzymierzeńcem w budowaniu relacji z klientami. Zobacz, jak wykorzystać dane o sentymencie, konkurencji (i inne) do podejmowania lepszych decyzji: od codziennej pracy aż po długofalowe strategie.