Budowanie marki wg Pawła Tkaczyka. Warsztaty budowania silnej marki

Szkolenia
26.06.2017 Organizator: Langas Group Kraków, Hotel Kossak - Plac Kossaka 1 31 - 106 Kraków
Zapisz się

Co roku powstaje i upada milion marek na świecie. Wg Interbrand największej na świecie firmy brandingowej silnych marek na świecie jest jedynie 350. Silna marka, to proces, który daje niezależność wobec wahań rynkowych, przypadkowych trendów, a przede wszystkim wydłuża cykl życia produktów i oferuje dodatkowe marże. „Każda marka ma swój ciężar, swoją długość, szerokość i głębokość”. Budowanie (kreowanie) marki to systematyczna, tytaniczna praca. Silna marka to taka, której konsument pożąda, zapominając na chwilę o cenie, jaką musi zapłacić. To pozycja w głowie klienta, której konkurencja nie jest w stanie podrobić. W końcu to przewaga nad rynkiem i większe zarobki. Jak tworzyć takie silne marki?

Jeżeli od jakiegoś czasu zastanawiasz się co zrobić, żeby Twoja marka była silniejsza, uporządkowana, bardziej rozpoznawalna? Nie wiesz od czego zacząć? Potrzebujesz wsparcia oraz inspiracji? Zapraszamy na nasz intensywny warsztat brandbuildingu z Pawłem Tkaczykiem.

Silna marka to taka, za którą konsument pożąda, zapominając na chwilę o cenie, jaką musi zapłacić. To pozycja w głowie klienta, której konkurencja nie jest w stanie podrobić. W końcu to przewaga nad rynkiem i większe zarobki. Jak tworzyć takie silne marki? Wystarczy zrobić pierwszy krok i zapisać się na nasze wakacyjne szkolenie.

Podczas szkolenia dowiesz się:

Na jakich poziomach funkcjonuje marka w głowie Twojego klienta?
Jak mierzyć siłę marki?
Jak sprawdzić ile masz Brandów w firmie i które są kluczowe?
Jakie są strategie planowania portfela marek?
Jak wybrać strategie portfela marek?
Krok po kroku – jak zbudować silną markę?
Jakie stosować strategie pozycjonowania marki?
Jak wpisywać się w dzienne rytuały konsumentów? Rytualizacja marki
Marka w przestrzeni social media. Jak się do tego zabrać?­­­­

Zapraszam do rezerwacji miejsc

Magdalena Kaczmarczyk
Kierownik Działu Projektów
m.kaczmarczyk@langas.pl

Program:

26 CZERWCA 2017 R. (PONIEDZIAŁEK)

8.30 – 9.00 Rejestracja, powitalna kawa i herbata
9.00 Rozpoczęcie zajęć

MARKA „DZIEJĘ SIĘ W GŁOWIE, CZYLI JAK TAM DOTRZEĆ?
Budowanie silnej marki, która miażdży konkurencję!

Na jakich poziomach funkcjonuje marka?
Użyteczność, głupcze! O wartości dodanej i postrzeganej użyteczności.
Ocena skuteczności Twoich działań, czyli skąd masz wiedzieć, że Ci się udało?

TWORZENIE NOWEJ MARKI
Od „zwykłego” produktu lub usługi do silnej marki.

New Thinking design- nazywanie firm i produktów.
Komunikacja marki: koncepcja, symbole, język.
Na co zwracać uwagę? Symbole marki: logo, ikony, identyfikacja wizualna.
Struktura marki: ludzie, procedury, opowieść.

ZARZĄDZANIE PORTFELEM MAREK
Masz w firmie więcej Brandów, niż Ci się wydaje!

Strategie planowania portfela marek
Marka parasolowa, marka indywidualna, inne.
Praktyczne metody wyboru strategii portfela marek.

NOWOCZESNY BRANDING, CZYLI JAK ZBUDOWAĆ SILNĄ MARKĘ?
Dzisiejsze rynki to konwersacje. Marki to opowieści. Naucz się je tworzyć.

Strategia pozycjonowania marki. Praktyczne kroki do sukcesu.
Rytualizacja marki – wpisywanie się w dzienne rytuały konsumentów.
Marka w przestrzeni social media. Jak się do tego zabrać?

SESJA ĆWICZENIOWA

ZBUDUJMY RAZEM SILNĄ MARKĘ TWOJEJ FIRMY!

16.30 Zakończenie szkolenia
Metody:

Dla kogo jest szkolenie?

Pracowników marketingu, PR, sprzedaży,
Product i brand managerów,
Kadry zarządzającej.

Eksperci:

Paweł Tkaczyk

Ekspert w zakresie copywritingu i webwritingu, w ciągu wieloletniej praktyki zdążył zyskać miano najskuteczniejszego copywritera w Polsce, w styczniu 2015 roku Onet umieścił go w czołówce osobowości polskiego Internetu, uhonorowany w 2011 roku nagrodą Człowieka Roku Polskiego Marketingu. Autor dwóch bestsellerów – „Zakamarki marki” (która zdobyła tytuł Marketingowej Książki Roku) oraz „Grywalizacja” (pierwsze miejsce na liście bestsellerów OnePress). Jest cenionym mówcą publicznym – jego wystąpienie podczas TEDx w Poznaniu jest najczęściej oglądaną online prezentacją z tego wydarzenia. Wykładowca studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej, studiów podyplomowych AGH w Krakowie, WSAiB w Gdyni. Pracował dla takich firm jak : Leroy Merlin, Grupy Allegro, Diners Club, Agory, HBO, LOT-u, Avonu, Banków BGŻ, ING, BPH SA, Orange, Rzetelnej Firmy, Credit Agricole, Money.pl. Poza książkami pisze także do branżowych gazet – współpracuje stale z „Briefem” i „Marketingiem w praktyce”. Często cytowany przez branżowe media.

Cena:

zgłoszenie do 07.06.2017 – 970 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 08.06.2017 – 1270 PLN + 23% VAT
Informacje dodatkowe:

Cena zawiera:

– uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat
– obiady, poczęstunek podczas przerw