

ContentHouse rozpoczyna nowy cykl darmowych webinarów Akademii Marketingu, w którym raz w miesiącu pojawi się nowy odcinek poświęcony content marketinowi! Webinary poprowadzą specjaliści ContentHouse.
Pierwsze trzy nadchodzące tematy to:
Performance Content Marketing | 31 marca | 10:00
Podczas webinaru poznasz podstawowe zasady generowania leadów za pomocą działań content marketingowych opartych na mediach własnych (blogach i portalach firmowych). Dowiesz się, jak segmentować i analizować zarówno zgromadzone dane jak i źródła ruchu. Zobaczysz jak wykorzystywać chatboty w komunikacji content marketingowej.
Z webinaru dowiesz się:
• jak budować media własne (blogi i portale firmowe) ukierunkowane na konwersję,
• jak przygotowywać treści do blogów i portali firmowych, by było one obliczone na efekt,
• jak ustrzec się klątwy eksperta, której widmo krąży nad firmami rozpoczynającymi działania content marketingowe,
• w jaki sposób analizować video, grafiki i teksty przy pomocy Google Analytics,
• które interakcje użytkownika, które warto wykorzystać do segmentacji,
• jak analizować źródła ruchu,
• w jaki sposób drobne zmiany w ekspozycji treści wpływają na skuteczność działań,
• w jaki sposób konstruować formularze pozyskujące leady w mediach własnych.
• gdzie ulokować chatbota na stronie internetowej,
• jak podejść do tworzenia funkcjonalności chatbota, tak aby generował leady,
• jakie są nowe kanały dystrybucji, stoją za rozwojem głosowych technologii.
Prowadzący:
Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse
Michał Bednarczyk, Media Manager ContentHouse
Dlaczego potrzebujesz polityki redakcyjnej, kiedy tworzysz content? | 28 kwietnia | 10:00
Harmonogram publikacji to jedno. Jeśli prowadzisz blog, portal branded contentowy albo po prostu regularnie zamieszczasz w sieci treść (dla siebie lub klienta), potrzebujesz polityki redakcyjnej. To dokument, który pomoże Ci trzymać się założeń i prowadzić spójną komunikację, a także rozwiązywać zagadnienia formalne związane z tekstami.
Z webinaru dowiesz się:
• jak polityka redakcyjna może ułatwić Ci życie,
• co powinno się w niej znaleźć,
• skąd wziąć potrzebne do niej materiały,
• jakie miejsce polityka redakcyjna zajmuje w dokumentacji strategii contentowej,
• jak dzięki niej sprawdzić, czy osiągasz założone cele.
UWAGA!
Podzielimy się z Tobą także szablonem, który wypracowaliśmy na bazie naszych doświadczeń projektowych.
Prowadzący:
Sylwia Paszyna, Content Specialist ContentHouse
Michał Grzebyk, PR&Content Marketing Manager ContentHouse
Automatyzacja content marketingu oraz e-mail content marketing | 19 maja | 10:00
Podczas webinaru poznasz sposoby na zautomatyzowanie swoich działań content marketingowych oraz e-mail content marketingowych w zgodzie z personalizacją i analityką w czasie rzeczywistym. Zobaczysz jak działają zautomatyzowane kanały dystrybucji treści i poznasz zastosowania technologii kognitywnych w działaniach content marketingowych.
Z webinaru dowiesz się:
• w jaki sposób wykorzystać RSS feed do tworzenia newsletterów,
• jak stworzyć dynamiczny remarketing treści,
• jak zaplanować scenariusze automatyzacji,
• które dane wykorzystać do segmentacji,
• jak najlepiej przetwarzać dane i wykorzystać je do optymalizacji działań,
• jak personalizować treści,
• jakie są praktyczne zastosowanie narzędzi jak Google Optimize i Google Data Studio.
Prowadzący:
Gabriela Wolak, Business Growth Manager ContentHouse
Michał Bednarczyk, Media Manager ContentHouse
Webinary są kierowane do marketerów, managerów odpowiedzialnych za tworzenie treści i działania content marketingowe, dziennikarzy, redaktorów i blogerów tworzących treści, którzy chcą poszerzyć wiedzę techniczną w obszarze analizy danych w internecie, twórców stron internetowych.
Udział w webinarach jest DARMOWY, wymagana jest jednak rejestracja na stronie wydarzenia: https://akademiamarketingu.edu.pl/