Content marketing i copywriting w Internecie

Jak dotrzeć do klientów z przekazem, który ich zainteresuje i zaangażuje? Jak budować zasięg i wzmacniać wizerunek słowami? Weź udział w warsztatach i poznaj sekrety tworzenia skutecznych treści na stronach www, w social media, w e-mailingach i newsletterach. Słowa mają siłę. Dowiedz się, jak ją wykorzystać!

Dlaczego warto?

Zapewniamy:

  • silną dawkę praktycznej wiedzy
  • kameralne grupy warsztatowe już od 6 osób!
  • autorski program oparty na najnowszych trendach w e-marketingu
  • ciekawe case studies i aktywne metody prowadzenia zajęć
  • inspirującą atmosferę i ekskluzywne warunki pracy
  • elegancki pen drive z materiałami szkoleniowymi

Dla kogo szkolenie?

Na warsztaty zapraszamy menedżerów i specjalistów odpowiedzialnych za e-marketing, komunikację, PR i zarządzanie marką, promocję i budowanie wizerunku oraz właścicieli firm poszukujący nowych środków budowania relacji z klientami.

Program

Część 1 – Copywriting w internecie
1) Webwriting – zasady formułowania tekstu w Internecie.
2) Układanie tytułów w Internecie – 10 żelaznych zasad.
3) Power articles – SEO a teksty internetowe.
4) Persony – jak precyzyjnie docierać do grupy docelowej.
5) Opis i sprzedaż produktu w Internecie.

Część 2 – Content marketing i skuteczne treści marketingowe
1) Treści w email-marketingu i newsletterzach.
2) Content marketing I inbound marketing.
3) Warsztat – budowa strategii.
4) Social media a skuteczny przekaz.

Trener

Barbara Stawarz – trener-praktyk, redaktor on-line i wykładowca. Od siedmiu lat związana z branżą internetową. Zafascynowana wpływem internetu na relacje międzyludzkie i komunikację masową.

Dla prenumeratorów drukowanej wersji magazynu MARKETER+ rabat do 20%.
Szczegółowy program, sylwetka trenera i warunki uczestnictwa na naszej stronie.