Partner serwisu:

Gizmi Influencer Boot Camp

Influencer Boot Camp to 10 dni cyklu bezpłatnych webinarów, w których branżowi eksperci podzielą się swoim know-how, przemyśleniami i rekomendacjami, podpowiadając jak zamienić followersów w klientów.

Inicjatywa Influencer Boot Camp w pierwszym etapie to cykl 10 webinarów wypełnionych wiedzą o tym, jak osiągnąć sukces w Internecie. Doświadczeniem dzielić się będą m.in.:

– Andrzej Tucholski – psycholog biznesu i twórca internetowy, ambasador akcji
– Monika Czaplicka – socjolog, ekspert ds. marketingu w mediach społecznościowych
– Kinga Rak – redaktorka, specjalistka rynku self-publishing,
– Rynn Rysuje (Katarzyna Gabrysz) – popularna rysowniczka internetowa,
– Jacek Kłosiński – autor bloga o zarządzaniu i stawianiu pierwszych kroków w biznesie.

Szkolenia zostały podzielone na cztery bloki tematyczne:

– Tworzenie i udoskonalanie własnych platform social media,
– Jak budować atrakcyjne dla odbiorców treści i promować się w kanałach społecznościowych,
– Jak od podstaw stworzyć produkt cyfrowy, który się sprzedaje,
– Doskonalenie świadomości biznesowej w zakresie rozumienia potrzeb odbiorców.

Projekt jest skierowany do każdej osoby, która tworzy treści cyfrowe i chce zwiększyć swoją cyfrową publiczność, zmieniając swoje usługi lub produkty w dobrze prosperujący biznes w sieci. Nie ma znaczenia, czy dana osoba ma doświadczenie w tym obszarze, czy dopiero zaczyna swoją przygodę z biznesem online.

Zwieńczeniem części edukacyjnej projektu będzie unikalny konkurs, w którym pula nagród wyniesie ponad 150 tys. złotych. Konkurs rozpocznie się 29 listopada i potrwa przez cztery tygodnie, do 26 grudnia 2021 r. W jego ramach, oprócz głównego rankingu podsumowującego miesiąc rywalizacji, zaplanowano także cztery rankingi tygodniowe, dzięki którym możliwe będzie dołączenie do konkursu na każdym etapie jego trwania. Rywalizacja będzie przebiegała w dwóch równoległych kategoriach:

– wolumen sprzedaży – liczony jako liczba transakcji sprzedaży bez względu na jej wartość,
– wartość sprzedaży w złotówkach – liczona jako suma wartości wszystkich transakcji sprzedaży.

Laureatów konkursu poznamy w styczniu 2022 roku podczas uroczystego spotkania połączonego z wręczeniem wyróżnień w rankingach tygodniowych oraz rankingu głównym. Dla zwycięzców przewidzianych jest 30 nagród pieniężnych o łącznej wartości ponad 150 tys. zł oraz – dla każdego z wyróżnionych – 12-miesięczny bezpłatny okres korzystania z platformy Gizmi.io.