Google AdWords

Zwiększ sprzedaż i rozpoznawalność swojej marki w sieci dzięki linkom sponsorowanym!

O szkoleniu:

Wykorzystaj Google AdWords do promocji swojej marki lub zwiększ sprzedaż swoich produktów w sieci. Dowiedz się, w jaki sposób powinieneś kierować swoje reklamy oraz do kogo je adresować, aby zwiększyć współczynnik konwersji. Naucz się, jaki rodzaj reklamy powinieneś wybrać, jak tworzyć reklamy oraz jak je konfigurować. Optymalizuj swoją kampanię, aby maksymalizować zwrot z inwestycji!

Szkolenie adresowane jest do:

  • właścicieli firm, StartUp-Ów i e-commerce,
  • pracowników działu marketingu, reklamy oraz innych osób odpowiedzialnych za promocję firmy w internecie,
  • usługodawców B2B chcących poszerzyć swoją ofertę.

Poruszane zagadnienia:

  • Jak zacząć? Konfiguracja konta AdWords.
  • Dobór odpowiedniego typu reklamy (reklamy tekstowe, graficzne, remarketing).
  • W jaki sposób poprawnie przygotować kampanię reklamową za pomocą Google AdWords – narzędzia wspomagające, konfiguracja, ustawienia kampanii.
  • Śledzenie konwersji w Google AdWords.
  • W jaki sposób zmniejszyć koszty reklamy i zwiększyć jej zasięg?
  • Jak można poprawić Wynik Jakości i obniżyć koszty kliknięć w reklamy?
  • Analiza efektów, wyciąganie wniosków i zwiększanie skuteczności.

Korzyści ze szkolenia:

  • samodzielne wpływanie na obecność firmy w Google;
  • efektywne wykorzystanie budżetu reklamowego;
  • pewność dotarcia do klientów;
  • mierzalność wyników kampanii;
  • natychmiastowe efekty reklamowe.

Terminy szkoleń

22.01.2015 r. Katowice
30.01.2015 r. Warszawa