IAB HowTo: Highway to Sound & Vision

Co czwarta złotówka inwestowana w reklamę internetową w Polsce wydawana jest na wideo. Ale świat reklamy wideo to nie tylko pieniądze, ale przede wszystkim bogactwo możliwości reklamowych i różnorodności wideo-światów. Żeby lepiej zrozumieć tę kolorową mieszaninę organizujemy to wyjątkowe wydarzenie

W trakcie konferencji opowiemy o trendach w reklamie, ale też w oglądaniu treści. Przybliżymy zmiany, jakie zachodzą na styku tradycyjnej telewizji i wideo. Powiemy o tym, co dziś widz ogląda na telewizorze podłączonym do internetu. Przyjrzymy się największej platformie udostępniania treści wideo – YouTube’owi. Nie zabraknie też opisu trendów i zmian w social mediach – na TikToku, Instagramie i wśród influencerów. Nie zapomnimy o gamingu, streamingu, ale też o wyzwaniach prawnych kampanii wideo w social mediach.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. Posiadacze certyfikatów otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych za udział.