IAB HowTo Programmatic – efektywność napędzana danymi

We wrześniu IAB Polska powraca już z 7. edycją IAB HowTo poświęconą reklamie programatycznej, a jej hasło to Efektywność Napędzana Danymi.

Przygotuj się na kilkanaście prezentacji o skutecznym wykorzystaniu danych, targetowaniu, AI w programmatic, oraz nowych i obiecujących kanałach dotarcia – takich jak audio, DOOH czy Connected TV.

Dowiesz się, jak ulepszyć Twoje działania marketingowe oparte na danych i jak korzystać z najnowszych technologii, aby odnieść sukces.

W programie wystąpienia przedstawicieli m.in.: Google, Publicis Groupe Poland, Adform, Hybrid, adQuery, Omnicom Media Group, tri-table, LOVEMEDIA, Full Stack Experts.

Zobacz pełną agendę i już dziś zarezerwuj sobie 25 września na spotkanie z programmatic!

Bilety na wydarzenie są od dziś dostępne w sprzedaży. Kup bilet 

Sponsorami konferencji są: RMF FM, Equativ i RTB House