

in Digital Marketing Conference✨ pomaga Marketerom, rozwijać skrzydła!
Kiedy i gdzie:
➜ Kiedy: 20-21.05. 2025
➜ Gdzie: Warszawa & online
➜ www.indm.pl
Rozmawiamy o tym, co ważne w digital marketingu👉 jak wykorzystać cyfrowe narzędzia, platformy oraz technologie i zbudować strategie, które angażują odbiorców.
➜ A ponadto genialni uczestnicy >>> wspólne rozmowy, dyskusje, wzajemne inspiracje i nowe znajomości.
⏺︎ W programie m.in.:
🟠 Udało Ci się przykuć uwagę Zoomera?
Ale co teraz? Pewnie słyszałeś już, że trzeba być autentyczny i mieć dobry vibe. Brzmi fajnie, ale co to tak naprawdę oznacza?
Maria Perschke – Market Insight Manager vel Data Queen
🟠 Jakie badania marketer może zrobić samodzielnie?
95% komunikacji powstaje w Warszawie. 95% odbiorców tej komunikacji mieszka wszędzie indziej.
Albert Stęclik – Creative Director
🟠 Kreatywność na już – jak wymyślać, gdy deadline goni?
Mam na to sposób!
Pokażę Ci kilka technik, które pozwalają generować pomysły – na claim, na nietypową promocję marki, na scenariusz filmu, na fajny artykuł albo i content TikTokowy.
Sławomir Skowerski – Content&Copy Lead
🟠 Analityka marketingowa: od Modelowania Marketing Mix do budowania silnej marki.
W natłoku danych łatwo skupić się na krótkoterminowej sprzedaży, zapominając o długofalowym rozwoju marki.
Pokażę, jak wykorzystać potencjał MMM do budowania marki.
Joanna Makolądra – Econometrics Director
🟠 Jak docierać do ludzi, a nie do PESELi
Grupa docelowa większości kampanii reklamowych to wciąż branżowe „all”, zamykające się w 18-49 l. tak wykluczamy z komunikacji 47% dorosłych Polaków.
Co w zamian? I dlaczego ageless marketing to przyszłość?
Olga Wójcicka, Consumer Insight Manager
🟠 Czym jest dziś PR? Jaką rolę odgrywa dziś jako integralna część ekosystemu marketingowego?
Jędrzej Hugo-Bader – Head of PR & Communications
🟠 Jak mówić, żeby nas słuchano, jak pisać, by nas rozumiano?
Krótka opowieść o precyzji w komunikacji.
Kamila Kalińczak – Dziennikarka radiowa