

Konferencja dla Wirtualnych Asystentek i Freelancerek to największe w Polsce wydarzenie dedykowane kobietom pracującym zdalnie i wspierającym biznesy online. Tegoroczna, trzecia edycja odbędzie się 18 października 2025 w Warszawie i zgromadzi około 300 uczestniczek – zarówno początkujących, jak i doświadczonych specjalistek z całej Polski.
Celem konferencji jest integracja środowiska wirtualnych asystentek, freelancerów i soloprzedsiębiorczyń, a także wspieranie ich w rozwoju zawodowym. Program łączy inspirujące wystąpienia, konkretne case studies, praktyczne warsztaty i przestrzeń do budowania relacji. W centrum uwagi stawiamy kompetencje przyszłości, nowe modele współpracy z klientami oraz ścieżki rozwoju od „zadaniowej WA” do roli partnerki w biznesie.
Rynek pracy się zmienia – coraz więcej kobiet decyduje się na niezależność, elastyczność i pracę online. Konferencja odpowiada na tę transformację, pokazując, że freelancing to nie tylko wolność, ale i odpowiedzialność, specjalizacja i strategiczne myślenie. Chcemy budować silne, wspierające się środowisko profesjonalistek, które współtworzą nową jakość usług w przestrzeni cyfrowej.
Dla kogo?
Dla Wirtualnych Asystentek, Freelancerek, Project Managerek, Social Media Managerek, Koordynatorek kursów online i wszystkich kobiet działających w usługach online, które chcą rozwijać swoje kompetencje i sieć kontaktów.