Partner serwisu:

Konferencja Dobra Marka NGO 2. W praktyce.

Co zrobić, by Twoja NGO wzbudzała zaufanie biznesu i odbiorców? Co mówić, żeby firmy nas wspierały? Zapraszamy Cię na konferencję o tym, jakich narzędzi używać, aby Twoja organizacja miała dobry wizerunek. Weź udział w drugiej edycji Konferencji DOBRA MARKA NGO – w Gdańsku w Olivia Centre lub online 20 września.

Zapraszamy na drugą edycję cyklu DOBRA MARKA NGO. W tym roku stawiamy kolejny krok, przechodzimy do praktyki. Konferencja jest zachętą, by sięgnąć dalej, wyżej, śmielej. Chcemy, by organizacje pozarządowe korzystały z rozwiązań komunikacji zewnętrznej, które okazały się skuteczne również w sektorze prywatnym. Wykluczeniu biznesowemu NGO mówimy NIE! Dlatego konferencja odbędzie się w przestrzeni, która napędza dobre praktyki współpracy tych dwóch sektorów. Partnerem miejsca jest Olivia Centre.

Wierzymy, że skuteczność i ranga działań społecznych zależy od współpracy NGO z firmami – mamy na myśli fundraising, ale też dzielenie się wiedzą i doświadczeniem. Ludzie, którzy zakładają fundacje lub stowarzyszenia, są entuzjastami i często działają intuicyjnie – a dzięki konferencji mogą nauczyć się, jak stać się profesjonalnymi strategami.

Pokażemy w praktyce, jak wykorzystać skuteczność LinkedIn i jak otworzyć się na networking. Chcesz pozyskać ambasadorów swojej organizacji? Dowiesz się, jak to zrobić. Pokażemy naprawdę dobry copywriting i sprawdzimy jego siłę. Zobaczysz, jak użyteczne są profesjonalne bazy danych i jak prowadzić monitoring Internetu.

Dynamiczny przebieg konferencji zapewnią jej prowadzący: Artur Sójka, Prezes Biznes Klub Polska, wielokrotnie nagradzany mówca, trener, ekspert networkingu od 2007 roku, oraz Maria Witecka-Wiese (Fundacja RC), z 12-letnim doświadczeniem w sektorze NGO – na scenie pokazuje swoje supermoce. Rzeczowo, z klasą i dowcipem poprowadzi uczestników przez całą konferencję.

Program konferencji to aż 7 składowych budowania marki i realizowania jej strategii. Jest bogaty w wystąpienia renomowanych ekspertów-praktyków – wystąpią m.in. :

1. NGO i biznes – jak to pożenić? Bogusław Wieczorek, pełnomocnik Zarządu Olivia Centre ds. PR.
2. Strategia marki, czyli jedno pytanie, na które musisz znać odpowiedź – Łukasz Murawski, Porozmawiajmy o marce.
3. Niech o nas mówią. Jak budować relacje z mediami? – Magdalena Skorupka-Kaczmarek, KomunikujMY.
4. Copywriting i strona www – co naprawdę dają organizacji? – Kuba Dusza, Fundacja Leżę i Pracuję.
5. Potencjał relacji. Networking na żywo i Linked In w akcji – Artur Sójka, Biznes Klub Polska.
6. Zebrane dane procentują. Budowanie baz – Marta Dietrich, Fundacja RC
7. Jak Cię piszą? Monitoring internetu i mediów społecznościowych. Wojciech Chrzan, Brand24.
8. Daj się zapamiętać. Branding NGO – Michał Lech. Stowarzyszenie Traffic Design

Partner miejsca: Olivia Centre.

Patronat nad wydarzeniem objęło Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu, które uczy, jak planowo, uczciwie i skutecznie zdobywać fundusze na cele charytatywne.

Patronat medialny: ngo.pl, Marketer +, Zawsze Pomorze i Magazyn Pomorski.

Zapisy: https://evenea.pl/pl/wydarzenie/dobramarkango2

Konferencja Dobra Marka NGO 2 jest częścią projektu “Żelazne Fundamenty. Szansa na niezależność III sektora” realizowanego przez Fundację RC. Konferencję dofinansowano w ramach Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018-2030 ze środków przekazanych przez Narodowy Instytut Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego.