Partner serwisu:

Kongres For Social Media. Spotkanie osób odpowiedzialnych za obecność firmy w social media. | Od 2014. | ocena uczestników 5,4/6.

Przed nami kolejna edycja Kongresu For Social Media #forsm
26-27 stycznia | z dowolnego miejsca na świecie | formuła: online
Pełnowartościowa 2-dniowa konferencja. Bardzo lubiana i wysoko oceniana przez uczestników 5,4/6.

Z czego słynie Kongres For Social Media #ForSM #forSM
Przede wszystkim:

• PROGRAM:
– przygotowywany z myślą o marketerach, tworzących działania marketingowe firm;
– każdy z wykładów ma wspólny cel – dać słuchaczom wiedzę którą można z łatwością przełożyć na działania w firmie;
– wykłady często realizowane są w modelu „krok po kroku”, są instrukcjami do wykorzystania w codziennej pracy, pokazują tok myślenia twórców, momenty krytyczne w kampaniach;

• TEMATY:
– odpowiadają aktualnym potrzebom codziennej pracy, skupiają się na wsparciu w promocji firmy, produktów, usług

• PRELEGENCI:
– osoby codziennie zmagające się z tymi samymi problemami co Ty, poświęcające kolejne godziny swojej pracy by obecność w social media firm, które reprezentują była jeszcze skuteczniejsza, bardziej zapamiętywana, przyciągająca

• FORMUŁA
– #ForSM w wersji online, daje dużo możliwości interakcji, indywidualnych rozmów i konsultacji;
– po każdej z prelekcji słuchacze mogą zadać pytanie “na scenie”,
– po zakończeniu prelekcji – prelegenci przechodzą do dedykowanych meeting roomów, gdzie są dostępni dla słuchaczy do dalszej dyskusji, swobodnej rozmowy, by zadać pytania uwzględniające specyfikę Twojej branży, spotkanie w meeting roomie ma formułę dyskusji, można połączyć się z wykorzystaniem kamery i dźwięku
– ankiety i sondy – przez cały dzień towarzyszą nam ankiety i sondy, z wynikami dostępnymi dla wszystkich uczestników, z pewnością będą stanowiły źródło informacji i inspiracji

• ATMOSFERA
– ciężko ją sklasyfikować ale bardzo często doceniacie #forSM za jego świetną, wręcz rodzinną atmosferę.

Zdecydowanie to jedno z Waszych ulubionych wydarzeń!

Dodatkowo BONUS dla uczestników:

Teraz przy zgłoszeniu otrzymujesz dostęp do dodatkowych 13 lekcji z pracy z marką w social media:
→ YouTube – Brands as creators – własny kanał marki od podstaw: strategia, format, dystrybucja, wpisanie YouTube w ekosystem marki. / Kamil Bolek
→ Jak połączyć firmowego bloga z FB Ads w lejku sprzedażowym e-commerce./ Mateusz Nowak
→ Pinterest i Twitter – wszyscy się boimy, a warto! Jak prowadzić tam skuteczne kampanie. / Ania Ledwoń-Blacha
→ Efektywne social media, czyli jak obliczyć ROI z działań w mediach społecznościowych? / Mateusz Muryjas
→ Instagram – wskazówki dla konta firmowego. / Karolina Kornacka
→ YouTube – Jak wzorowo przygotować swoje konto, – SEO, optymalizacja, pozycjonowanie, czyli wszystko, co ma wpływ na zasięgi Twojego kanału. / Przemysław Gajos
→ Jak TikTok objaśnia mi świat? – rzecz o współczesnym Internecie / Agata
Patoła
→ Chatbot – ciekawostki i instruktaż jak zrobić krok po kroku/ Dawid Pacha
→ Podcast – mocny trend. Jak dobrze to wykorzystać w swoich działaniach./ Marta Janus
→ Wydarzenie na Linkedin, jak dobrze ustawić i wypromować. / Adrian Gamoń
→ W poszukiwaniu pomysłów na zaangażowaną społeczność w mediach społecznościowych/ Kasia Brożyna
→ Tworzenie strategii działań na Facebooku – grupy docelowe, typy kampanii, KP. Jak sprecyzować cele, aby dokładnie zaplanować działania i uzyskać mierzalne efekty oraz uniknąć wzajemnie wykluczających się KPIs?/ Monika Szyszka, Aleksandra Mazur
→ Strategia contentowa – co brać pod uwagę i jak tworzyć komunikację./ Edie Maciejewska

Program Kongresu For Social Media 2021:
✔ O strategii w Social Media. Świat ma już wystarczająco dużo produktów i usług. Potrzebuje marek.
✔ To NIE JEST rok video.
✔ Co zrobić, żeby zepsuć kampanię reklamową na Facebooku i Instagramie i stracić trochę pieniędzy.
✔ Jak się dopasować – zmiany w social mediach, a UX użytkownika.
✔ Kreatywność, która działa czyli jak emocje napędzają biznes.
✔ Już nie tylko filmy: o dodatkowych funkcjonalnościach na YouTube oraz tym, dlaczego i jak powinniśmy z nich korzystać.
✔ Jak wyznaczać cele marketingowe w ramach social media.
✔ Skuteczne reklamy na Linkedin – oczami praktyka.
✔ Trendy – jak być marką na czasie.
✔ Pomysły na zbieranie wartościowych potencjalnych klientów – lead magnet.
✔ Zintegrowana kampania contentowa.
✔ Tik tok – biznesowa moc oczami praktyka.
✔ Komunikacja video i kanał na Youtube – co podniesie Twoją skuteczność.
✔ Analiza działań w social media – Interpretacja danych.
✔ Instagram – świeży przegląd co dziś pomaga być widocznym.
✔ Subiektywny przegląd przydatnych narzędzi marketera.
✔ Facebook, w poszukiwaniu świeżego spojrzenia i atrakcyjności dla konta firmowego. Gdy wydaje Ci się, że wszystko już było…
✔ Nie działaj już ad hoc – jak zbudować silną markę w social media
✔ YouTube – Co odróżnia efektywne kampanie od fajnych kreacji.

Chcesz dołączyć do społeczności #forSM – zapraszamy!
Rejestracja poprzez:
👉www.forsm.pl
👉forsm@indm.pl
👉Messenger

Cena biletu obejmuje:
• Udział w dwudniowym Kongresie For Social Media
• Materiały z wydarzenia w formie elektronicznej
• Możliwość indywidualnych konsultacji z prelegentami
• Dostęp do pełnych nagrań z Kongresu For Social Media z 26-27.01.2022
▪ Certyfikat uczestnictwa

Ważne!
Jeżeli nie byliście jeszcze na Kongresie For Social Media i chcielibyście go lepiej poznać
to zapraszamy >>> dołącz do grupy i poznaj Kongres #ForSM
https://www.facebook.com/groups/554509945626576