Kreatywność w reklamie i marketingu

Szkolenia Wyróżnione
28.10.2019 - 29.10.2019 Organizator: Akademia Marketingu ATRIUM Warszawa, Atrium Centrum, Al. Jana Pawła II 27
Zapisz się

Cel:
– zwiększenie kompetencji w zakresie samodzielnego tworzenia rozwiązań kreatywnych i komunikatów reklamowych,
– poznanie narzędzi i metod pomagających na uwolnienie potencjału kreatywnego.

Korzyść:
– skuteczniejsza reklama, skuteczniejsza komunikacja marketingowa: marki, produktów, usług

Forma:
warsztat, ćwiczenia praktyczne.

PROGRAM
1. Daj znać o… sobie – czyli wyraź siebie za pomocą idei, symbolu, skojarzenia.
2. Kreatywność? Aaale o co chodzi?
3. Kim jest Twoja marka?
4. Kreatywność w reklamie
5. Z rękawa? – czyli źródła kreatywności
6. Zrób to – czyli proces kreatywny krok po kroku
7. Ognia! – czyli przydatne techniki kreatywne
8. Reklamuj idee, a nie rzeczy
9. Obraz – zilustruj idee, wartości
10. Symbolika – wyraź to znakiem
11. Twórcze łączenie
12. Współpraca w grupie: komedia, romans, horror
13. Podobieństwa – tworzenie nowej idei przez łączenie
14. Jak zamienić cechy na korzyści
15. Metafora
16. Empatia – jak wczuć się w odbiorcę reklamy
17. Słowo, słowo, słowo
18. Obraz – zilustruj idee, wartości

Cena: 1750 zł + 23% VAT
Przy zgłoszeniu 2 osób na szkolenie, przysługuje rabat w wysokości 10%.
Przy zgłoszeniu 3 lub więcej osób na szkolenie, przysługuje rabat w wysokości 15%.

Prowadzący:
Adrian Tomaszewski
Praktyk reklamy z wieloletnim doświadczeniem w agencjach reklamowych. Certyfikat trenerski: EQF 5 (European Qualification Framework). Doświadczenie zdobywał m.in. w Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus, V&P, Artgroup, Altkom Akademia. Podczas drogi zawodowej pracował jako projektant, copywriter, dyrektor kreatywny, przedsiębiorca. Właściciel studia reklamy AUTOR – www.autor.biz. Jego zdaniem reklama służy przede wszystkim efektom dla marki, a NIE wygrywaniu festiwali przez agencję reklamową. Jest autorem książek: „Książeczka zdrowia copywritera” (wyd. Onepress 2006) oraz „Reklamowa Gra w słowa” (www.ePoradniki.pl). Za swoje prace zdobył wiele nagród: Złote Orły, Boomerang, Złota strzała. I choć wie, że to cenne wyróżnienia, jednak dla niego najważniejsza jest skuteczność, czyli osiąganie celów klientów. Realizował projekty dla: Microsoft, Plus GSM, Porsche,, Avon, Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Mastercook, Masterfoods, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia.