

Marketerzy nie znają prawa, a prawnicy nie rozumieją zasad marketingu!
Osoby odpowiadające w firmach za działania marketingowe wolą często omijać wymogi prawne, bo obawiają się, że jeśli zapytają prawnika o wytyczne, otrzymają długą listę formalności do wdrożenia. Może to rodzić ryzyko skarg klientów, pozwów czy nawet kar finansowych. Jednocześnie prawnicy w firmie, którzy są specjalistami od wszystkiego, tak naprawdę nie znają się na specyfice działań marketerów i nie wiedzą, jak stosować przepisy w taki sposób, aby nie obniżały one drastycznie konwersji działań marketingowych czy skuteczności przekazu.
Dowiedz się, gdzie rzeczywiście wymogi prawne są dość wyśrubowane, a gdzie skomplikowane przepisy można zmienić w mechanizmy i komunikaty zachęcające, przyjazne dla klientów, a co najważniejsze – konwertujące.
Z kursu online „Prawo w marketingu” dowiesz się m.in.:
- Jak przeprowadzić skuteczny i zgodny z prawem konkurs na Facebooku?
- Jak skonstruować skuteczny i zgodny z prawem formularz zapisu do newslettera (składający się z dwóch kroków i nie posiadający checkboxów)?
- Jakie obowiązki musisz spełnić wrzucając do skrzynek ulotki lub katalogi reklamowe?
- Jak zgodnie z prawem i bez zbędnych formalności organizować eventy i akcje marketingowe, takie jak konkursy, loterie czy programy lojalnościowe?
- O czym musisz pamiętać zlecając wysyłkę e-maili firmie zajmującej się profesjonalnym budowaniem baz e-mailingowych.
- Jakie ograniczenia nakłada prawo na działania marketing automation?
- Jakie są wymogi wobec używania cookies i remarketingu?
Kurs pozwoli Ci zyskać pewność siebie i przekonać prawników w firmie do swoich racji.