Kurs wideo „Prawo w marketingu”

Marketerzy nie znają prawa, a prawnicy nie rozumieją zasad marketingu!

Osoby odpowiadające w firmach za działania marketingowe wolą często omijać wymogi prawne, bo obawiają się, że jeśli zapytają prawnika o wytyczne, otrzymają długą listę formalności do wdrożenia. Może to rodzić ryzyko skarg klientów, pozwów czy nawet kar finansowych. Jednocześnie prawnicy w firmie, którzy są specjalistami od wszystkiego, tak naprawdę nie znają się na specyfice działań marketerów i nie wiedzą, jak stosować przepisy w taki sposób, aby nie obniżały one drastycznie konwersji działań marketingowych czy skuteczności przekazu.

Dowiedz się, gdzie rzeczywiście wymogi prawne są dość wyśrubowane, a gdzie skomplikowane przepisy można zmienić w mechanizmy i komunikaty zachęcające, przyjazne dla klientów, a co najważniejsze – konwertujące.

Z kursu online „Prawo w marketingu” dowiesz się m.in.:

  • Jak przeprowadzić skuteczny i zgodny z prawem konkurs na Facebooku?
  • Jak skonstruować skuteczny i zgodny z prawem formularz zapisu do newslettera (składający się z dwóch kroków i nie posiadający checkboxów)?
  • Jakie obowiązki musisz spełnić wrzucając do skrzynek ulotki lub katalogi reklamowe?
  • Jak zgodnie z prawem i bez zbędnych formalności organizować eventy i akcje marketingowe, takie jak konkursy, loterie czy programy lojalnościowe?
  • O czym musisz pamiętać zlecając wysyłkę e-maili firmie zajmującej się profesjonalnym budowaniem baz e-mailingowych.
  • Jakie ograniczenia nakłada prawo na działania marketing automation?
  • Jakie są wymogi wobec używania cookies i remarketingu?

Kurs pozwoli Ci zyskać pewność siebie i przekonać prawników w firmie do swoich racji.

Kto prowadzi kurs online?

Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk

Radca prawny i współwłaścicielka krakowskiej kancelarii MyLo. Równolegle z prawem studiowała zarządzanie i marketing, stąd jej specjalizacja w prawie marketingu. Autorka pierwszego w Polsce kursu online „RODO dla marketerów” i szkoleniowiec z tej dziedziny.

Od kilku lat publikuje w czasopismach branżowych (m.in. „Marketer+” i „E-commerce w Praktyce”) artykuły dotyczące prawnych aspektów marketingu oraz e-commerce.

W codziennej pracy doradza agencjom reklamowym, domom mediowym, sklepom e-commerce i firmom dostarczającym narzędzia marketingowe.