Merytorycznie o Marketingu

Konferencje Wyróżnione
10.06.2024 Organizator: Merytorycznie o Marketingu Lublin, TARGI LUBLIN- sala konferencyjna, ul. Dworcowa 11, Lublin
Zapisz się

„Merytorycznie o Marketingu” to pierwsze takie w Lublinie, cykliczne spotkania dla przedsiębiorców i marketerów. Celem eventu jest stworzenie przestrzeni do wymiany wiedzy i doświadczeń oraz rozwijanie lokalnej społeczności, gdzie biznes spotyka się z marketingiem.

Podczas wydarzeń można wysłuchać ciekawych prelekcji, w trakcie których zaproszeni goście dzielą się swoim doświadczeniem i przekazują cenne wskazówki dotyczące różnych aspektów efektywnego marketingu. Jest również czas na dyskusje, które pozwalają uczestnikom na wymianę zdań.

MoM to nie tylko doskonała okazja do poszerzenia wiedzy, ale także do budowania relacji oraz nawiązywania nowych kontaktów w lokalnym środowisku.

10.06 o godz. 18:00
TARGI LUBLIN- sala konferencyjna, ul. Dworcowa 11, Lublin

1) Mobile video w praktyce

Krótkie video stało się dziś tak samo popularne, jak budki z lodami w letni, gorący dzień. Firmy prześcigają się w kreacjach, tworząc coraz to nowsze wizje samych siebie. Gonimy trendy z TikToka i próbujemy oczarować odbiorców wachlarzem branżowych możliwości. Nie dziwi więc, że zainteresowanie tym tematem tak bardzo rośnie zarówno po stronie odbiorców, jak i twórców. Jak stworzyć dobrą rolkę na Facebooku i Instagramie? Czego unikać? Jak wpleść tworzenie filmów w strategię marketingową i czy to rzeczywiście się opłaca?

Katarzyna Matejczuk

Content Creatorka w Enzo – agencji marketingowej, która wspiera przedsiębiorców i autorów w sprzedaży książek i kursów online; absolwentka Komunikacji Marketingowej w Internecie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Specjalizuje się w tworzeniu treści; odpowiada za content marketing. Pomaga firmom osiągać zamierzone cele.

2) Spryt jest w cenie! Czyli jak zrobić cztery eventy w cenie jednego – Tylko lepiej!

RideUp, czyli ciekawa historia jak sprytnie zrobić format eventu za 6000 zł o którym dowiedziało się większość klientów w Polsce.

Karol Kalinowski

ur. 1984, tata (córka + syn), mąż oraz przedsiębiorca. Od 2009 roku wspólnik w SHIMA – największej polskiej marce odzieży motocyklowej obecnej w 40 krajach na świecie

3) Jak najlepiej wykorzystać mocne strony, nie tylko w marketingu?

Czy osobowość człowieka zmienia się z wiekiem, czy pozostaje względnie stała? Czy lepiej koncentrować się na swoich słabych stronach, czy rozwijać silne? Czy jako członek zespołu powinienem robić wszystko, co mogę, czy raczej lepiej byłoby skupić się na obszarach, w których mam największe predyspozycje? Odpowiedzi na tak postawione pytania zwykle bywają błędne. Większość z nas przechodzi przez życie, koncentrując się na swoich słabościach, co niekoniecznie jest słuszną strategią.

W trakcie wystąpienia omówiona zostanie koncepcja Instytutu Gallupa, która wspiera budowanie efektywnych zespołów poprzez skupienie się na silnych stronach poszczególnych pracowników.

Jakub Bis

dr inż. – pracownik Katedry Ekonomii i Zarządzania Gospodarką na Wydziale Zarządzania Politechniki Lubelskiej, Wiceprezes Zarządu Głównego Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa, opiekun Koła Naukowego Menedżerów, prodziekan elekt ds. kontaktów z otoczeniem społeczno-gospodarczym na Wydziale Zarządzania Politechniki Lubelskiej. Entuzjasta rozwoju w oparciu o silne strony osobowości. Zainteresowania naukowe związane z procesem tworzenia i rozwoju startupów łączy z funkcją eksperta we Wschodnim Akceleratorze Biznesu 2.0.