Modele ekonometryczne w branży FMCG – bariery i korzyści

Chcesz się dowiedzieć jak planować kampanie marketingowe na rynku produktów szybko-zbywalnych? Nie może Cię zabraknąć na 2. edycji warsztatów organizowanych przez Puls Biznesu w dniu 20 maja.

W trakcie najbliższej edycji warsztatów pod lupę wzięte zostaną badania i narzędzia analizy danych statystycznych opracowane specjalnie dla sektora FMCG. Wydarzenie pozwoli znaleźć odpowiedź na m.in. następujące pytania:

  • w jakich obszarach ograniczyć inwestycje marketingowe bez szkody dla zysków,
  • jak planować budżet reklamowy w różnych kanałach komunikacji,
  • jak korzystać z modelowania ekonometrycznego przy budżetowaniu,
  • która strategia marketingowa będzie optymalna,
  • jak wyliczyć stopę zwrotu z inwestycji w marketing,
  • jak w dzisiejszych mediach osiągać lepsze efekty przy mniejszych nakładach,
  • jak dostosować strategię firmy do nowych tendencji w mediach,
  • jak dobrać kanały komunikacji marketingowej w zależności od potrzeb konsumenta i potencjału produktu,
  • jak skutecznie zarządzać procesem raportowania efektów kampanii.

Prelegenci podpowiedzą jak skutecznie wykorzystać rozwiązania modelowania oraz wskażą rzetelne narzędzia, które umożliwiają optymalizację wydatków na marketing oraz estymację części przychodów generowanych przez strategię marketingową. Przedstawione zostaną także sposoby wykorzystania ich zarówno w krótko- i długoterminowym planowaniu strategii biznesowej firmy.