

PLANOWANIE KAMPANII ON-LINE
Uczestnicy nauczą się jak skutecznie zarządzać kampanią w Internecie. Dowiedzą się, które z dostępnych narzędzi będą pomocne i gdzie czają się potencjalne ryzyka. Będą umieli definiować cel do kampanii internetowej oraz optymalizować go w trakcie jej trwania. Zrozumieją jaki wpływ na wyniki mają właściwie dobrana grupa celowa oraz zastosowane narzędzia.
Szkolenie pozwoli im również zrozumieć zmiany zachodzące na polskim rynku reklamy online. Powiemy w jaki sposób znacząco odnieść efektywność prowadzonych działań reklamowych, tak aby zwiększyć sprzedaż. Uczestnicy dowiedzą się również jak wykorzystać rosnącą konsumpcję treści video online na urządzeniach mobilnych czy smart TV do budowania wizerunku marki.
PROGRAM SZKOLENIA:
Proces planowania kampanii online – od A do Z
- Jak zdefiniować grupę celową? Demograficznie czy behawioralnie? Czy i w jaki sposób dobrana grupa warunkuje skuteczną kampanią?
- Określenie celu kampanii i przełożenie go na „język internetu”.
- Podstawowe pojęcia i wskaźniki związane z reklamą online.
- Formaty reklamowe – jak odnaleźć się w gąszczu banerów?
Struktura rynku digital w Polsce
- Proces planowania: do kogo? kiedy? gdzie? Jak? – od teorii po praktykę (warsztat).
- Jak ustalić właściwy podziału budżetu i jakich efektów można oczekiwać.
- Ewaluacja kampanii – skąd mam wiedzieć czy kampania się udała? Jak nie dać się zatracić w analizowaniu mało znaczących wskaźników?
Planowanie klasyczne vs automatyzacja
- Automatyzacja – jak mogę ją zastosować do osiągnięcia korzyści dla mojej maki / firmy?
- Struktura rynku, rola poszczególnych podmiotów.
- Jak przygotować się do zmiany? Omówienie możliwych strategii?
- Prezentacja zautomatyzowanej platformy zakupowej typu DSP – przejście od teorii do praktyki.
Big data
- Gdzie szukać danych i jak wykorzystać wiedzę o moich klientach aby zwiększyć sprzedaż?
- Zarządzanie danymi.
Second screen – rzeczywistość czy futurologia?
- Jak wykorzystać rosnącą konsumpcję reklamy video online do budowania wizerunku marki?
Case study kampanie z wykorzystaniem danych
Cena szkolenia:
950 zł netto
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, dyplom, lunch i serwis kawowy oraz wsparcie po szkoleniu (możliwość zadawania trenerowi dodatkowych pytań odnośnie tematu szkolenia).
TRENER:
Arkadiusz Miegoń
Country Manager Mexad Poland
Odpowiada za polski oddział globalnej firmy technologicznej.
Juror konkursu innowacji w mediach Media Trendy 2010 oraz Mixx Awards 2011.
Prowadzi szkolenia oraz jest wykładowcą w Centrum Kształcenia Podyplomowego Akademii im. Leona Koźmińskiego. Doradza także firmom w zakresie wdrożenia produktów i usług technologicznych.
Wcześniej, od 2008 roku odpowiadał za strategie komunikacji z użyciem mediów interaktywnych dla Klientów grupy OMD. Nadzorował opracowywanie rekomendacji w stosunku do osób planujących kampanie internetowe. Pracował dla takich klientów jak Johnson&Johnson, Henkel, Renault, Nissan, Sony Poland, czy Bonduelle wdrażając strategię obecności online na rynki CEE.