semKRK – workshop edition (11-13.03, online)

Najbliższa edycja semKRK, czyli barcampu o szerokiej tematyce marketingu w wyszukiwarkach oraz analityki, będzie nieco niestandardowa. Odbędzie się ona 11-13 marca w pełni online i tylko w wersji warsztatowej. Podczas semKRK – workshop edition ponownie (jak przed laty) spotkamy się na aż 3 ścieżkach tematycznych: SEO, Google Ads i Google Analytics. Zapraszamy do wspólnej nauki osoby średnio zaawansowane i zaawansowane.
Rozwijaj swój warsztat z najlepszymi ekspertami/praktykami

Podczas workshop edition do współpracy zaprosiliśmy najlepszych z najlepszych. Są to osoby, które znacie z webinarów od DevaGroup czy wcześniejszych edycji semKRK lub semWAW. To oni zebrali jedne z najwyższych ocen w ankietach, a pełny lineup przedstawia się następująco:

11.03 – SEO: Damian Kiełbasa (Contadu), Jakub Barabasz (DevaGroup) i Katarzyna Barańska (FoxStrategy)

12.03 – Google Ads: Aleksandra Pizoń-Liwocha (DevaGroup), Przemysław Biegacz (DevaGroup), Karol Dziedzic i Kinga Sroka.

13.03 – Google Analytics: Krzysztof Modrzewski (Witbee), Anna Moczulska (Conversion) i Bartłomiej Kaczmarczyk (sssem.ninja).

Podczas warsztatów będzie możliwość zadawania pytań prowadzącym, a przed spotkaniami uczestnicy otrzymają ankiety, w których będzie można podesłać swoje strony do analizy na warsztatach.

Specjalnie dla tych, którzy pospieszą się z kupnem biletów na warsztaty online, przygotowaliśmy 10 pierwszych biletów w promocyjnej cenie 599 zł netto (zamiast standardowych 899 zł). Ta oferta ograniczona jest ilościowo, więc kto pierwszy, ten lepszy!

Dodatkowo warto zwrócić uwagę na pakiety wszystkich trzech warsztatów, które można kupić za jedyne 1699 zł netto. W ramach pakietu w warsztatach mogą uczestniczyć różne osoby – wystarczy poinformować o tym organizatora. Cena pakietu obowiązuje do odwołania i nie jest limitowana ilościowo.

Bilety można kupić tutaj: https://dva.pl/workshop-edition

Strona internetowa: https://semkrk.pl/semkrk-workshop-edition/