

Dlaczego KAŻDA firma powinna inwestować w SEO i Content Marketing?
Content Marketing i SEO to dwa kawałki tego samego tortu, które wzajemnie na siebie wpływają. W tym ,,związku” jest też ,,ten trzeci” – social media. Dlatego opracowaliśmy zupełnie nowe szkolenie, na którym przygotujemy Cię zarówno do pozycjonowania stron internetowych w nowych warunkach (po licznych aktualizacjach algorytmów Google), jak i do roli Content Marketera świadomego wpływu swoich działań na SEO.
- Pierwszego dnia skupimy się stricte na metodach pozycjonowania stron, które są skuteczne w dzisiejszych czasach, a także na Link Builidingu.
- Drugi dzień poświęcimy omawianiu strategii content marketingowych, a także związkowi content marketingu z SEO i Social Media.
Możesz przyjść tylko na 1, wybrany, dzień szkolenia, dzięki czemu pozyskasz kompleksową wiedzę z zakresu SEO lub z Content Marketingu. Jeśli jednak chcesz poznać dogłębnie oba te tematy, zapraszamy na oba dni szkolenia.
Dlaczego warto wziąć udział w obu szkoleniach?
Warto żebyś zdawał sobie sprawę z kilku podstaw działania wyszukiwarki Google.
Google bierze pod uwagę ponad 200 czynników do określenia pozycji witryny. W praktyce jednak wszystkie te czynniki możemy podzielić na dwie grupy algorytmów:
Content – Grupa czynników określająca Trafność, czyli, czy i w jakiej formie słowo występuje w treści strony. Około 100 czynników oceniających trafność dokumentu na podstawie analizy tekstowej oraz zawartości słów kluczowych w treści witryny.
Linki – Grupa czynników określająca Ważność, kiedy wyszukiwarka już wie na podstawie analizy treści, że dana strona może wyskoczyć w Google na dane zapytanie, w drugim kroku stara się określić ważność danej strony przy pomocy algorytmu PageRank, który analizuje ilość i jakość linków prowadzących do strony.