Już 15 listopada 2022 r. o godz. 19:00 odbędzie się bezpłatne wydarzenie online pt. „Jak zarządzać marką w cyfrowym świecie?”. Jest ono drugą (i na pewno nie ostatnią!) częścią cyklu IMOK Future of Skills, którego organizatorem Instytut Marki Online i Komunikacji (imok.edu.pl).
Podczas najbliższego spotkania będą poruszane takie tematy, jak:
✅ jak budować strategię marki i komunikację marki,
✅ co robi i za co jest odpowiedzialny Brand Manager,
✅ jak zostać Brand Managerem,
✅ czy w każdej firmie powinien pracować Brand Manager.
Gośćmi będą:
🔹 Michał Makowski, Senior Brand Manager marek Tarczyn i Tymbark,
🔹 Krzysztof Gońka, Head of brand&communication w Decathlon Polska,
🔹 Barbara Kossak, Brand Marketing Manager w Ideo Force Sp. z o.o.,
🔹 Jarosław Jezioro, Brand Manager marek Sonko i Kinga Pienińska w OSHEE,
🔹 Karolina Sarnik, Brand Manager w Madej Wróbel,
🔹 Radosław Zarzeczny, Head of brand & communications w morele.net.
Dyskusję poprowadzą Joanna Ceplin, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji, oraz Anna Ledwoń-Blacha, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas.
Dlaczego warto być wziąć udział?
✅ poznasz najważniejsze kompetencje Brand Managera,
✅ zyskasz możliwość zadania swoich pytań naszym ekspertom,
✅ będziesz mieć niepowtarzalną okazję, aby poznać wykładowców szkolenia Brand Manager: Annę Ledwoń-Blachę, Annę Cybulkę, Annę Karcz-Czajkowską, Annę Przybysz, Agatę Patołę, Martę
Orzechowską, Mariusza Łodygę, Uladzimira Cybulkę, Pawła Jóźwika oraz Mateusza Muryjasa,
✅ to i tak będzie wtorkowy, jesienny, chłodny wieczór – ciekawszego eventu o tej porze nie znajdziesz!
Wszystkie szczegóły spotkania i bezpłatne zapisy tutaj ➡ https://imok.edu.pl/ifos_2/
Zapraszamy serdecznie!
A więcej o szkoleniu Brand Manager od IMOK dowiesz się tutaj ➡ https://imok.edu.pl/brand-manager/