Partner serwisu:

Spotkania online z cyklu IMOK Future of Skills

Webinary Wyróżnione
15.11.2022 Organizator: Instytut Marki Online i Komunikacji Gdańsk, online
Zapisz się

Już 15 listopada 2022 r. o godz. 19:00 odbędzie się bezpłatne wydarzenie online pt. „Jak zarządzać marką w cyfrowym świecie?”. Jest ono drugą (i na pewno nie ostatnią!) częścią cyklu IMOK Future of Skills, którego organizatorem Instytut Marki Online i Komunikacji (imok.edu.pl).

Podczas najbliższego spotkania będą poruszane takie tematy, jak:

✅ jak budować strategię marki i komunikację marki,

✅ co robi i za co jest odpowiedzialny Brand Manager,

✅ jak zostać Brand Managerem,

✅ czy w każdej firmie powinien pracować Brand Manager.

Gośćmi będą:

🔹 Michał Makowski, Senior Brand Manager marek Tarczyn i Tymbark,

🔹 Krzysztof Gońka, Head of brand&communication w Decathlon Polska,

🔹 Barbara Kossak, Brand Marketing Manager w Ideo Force Sp. z o.o.,

🔹 Jarosław Jezioro, Brand Manager marek Sonko i Kinga Pienińska w OSHEE,

🔹 Karolina Sarnik, Brand Manager w Madej Wróbel,

🔹 Radosław Zarzeczny, Head of brand & communications w morele.net.

Dyskusję poprowadzą Joanna Ceplin, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji, oraz Anna Ledwoń-Blacha, Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas.

Dlaczego warto być wziąć udział?

✅ poznasz najważniejsze kompetencje Brand Managera,

✅ zyskasz możliwość zadania swoich pytań naszym ekspertom,

✅ będziesz mieć niepowtarzalną okazję, aby poznać wykładowców szkolenia Brand Manager: Annę Ledwoń-Blachę, Annę Cybulkę, Annę Karcz-Czajkowską, Annę Przybysz, Agatę Patołę, Martę
Orzechowską, Mariusza Łodygę, Uladzimira Cybulkę, Pawła Jóźwika oraz Mateusza Muryjasa,

✅ to i tak będzie wtorkowy, jesienny, chłodny wieczór – ciekawszego eventu o tej porze nie znajdziesz!

Wszystkie szczegóły spotkania i bezpłatne zapisy tutaj ➡ https://imok.edu.pl/ifos_2/
Zapraszamy serdecznie!

A więcej o szkoleniu Brand Manager od IMOK dowiesz się tutaj ➡ https://imok.edu.pl/brand-manager/