

Wiele się mówi o potrzebie posiadania strategii komunikacji w mediach społecznościowych, a niewiele o tym, czym naprawdę ona jest i jak można ją opracować. To szkolenie jest praktycznym wprowadzeniem do budowy strategii komunikacji marki, projektowania kampanii czy tworzenia spójnego planu działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych. Uczestnicy dowiedzą się, co jest najważniejsze w zarządzaniu komunikacją marki, oraz jakich błędów unikać. Przejdziemy krok po koku przez wszystkie etapy budowania strategii. Całość zostanie wzbogacona o przykłady i zadania do wykonania na szkoleniu, a także po nim. W trakcie procesu szkoleniowego uczestnik będzie miał okazję zaktualizować swoją wiedzę na temat trendów i sposobów komunikacji marek w mediach społecznościowych.
Prowadzący
Adrian Gamoń (adriangamon.com) – strateg i konsultant ds. brandingu i social mediów, mówca i trener, filmowiec
WIERZY W MOC SŁÓW I ZNACZENIE NARRACJI, dlatego pomaga firmom i osobom prywatnym budować skuteczną komunikację marek na podstawie wartości i spójności z potrzebami klientów.
Ponad sześć lat temu założył agencję Social Frame, która projektuje strategie komunikacji, tworzy kampanie marketingowe i treści o wysokiej jakości. Współpracował z markami, takimi jak: Skanska Polska, RMF Maxxx, Empik, BOŚ Bank, Bytom, Śnieżka, sieć hoteli Ibis, Jerónimo Martins, region Małopolska i miasto Kraków. Utworzył również dwa unikatowe w Polsce kierunki studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing” i „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych”. Sprawdza się jako mówca i trener. Przeszkolił już ponad 350 osób z zakresu budowy strategii komunikacji marki w social mediach, a ponad 400 – z marketingu na LinkedInie. Organizuje spotkania LinkedIn Local Kraków.
Program szkolenia
Moduł 1. Wprowadzenie do strategii komunikacji marki w social mediach
W pierwszej części szkolenia uczestnicy zostaną wprowadzeni w zagadnienia związane ze współczesnym spojrzeniem na markę (branding kulturowy). Zostaną im przybliżone kluczowe reguły budowania marki, typowe błędy w zarządzaniu nią i zasady projektowania komunikacji w mediach społecznościowych.
Moduł 2. Składowe strategii komunikacji marki w social mediach
W drugim module zostanie omówiony model budowania strategii komunikacji marki i kampanii komunikacyjnych w mediach społecznościowych. Na konkretnych przykładach zostaną pokazane poszczególne etapy budowy strategii komunikacji. Przywołane zostaną również informacje na temat aktualnych trendów w marketingu i zmian, które zachodzą w digital marketingu. W tej części uczestnicy wykonają również kilka ćwiczeń. Na paru przykładach przedstawię proces budowania strategii komunikacji marki w social mediach – od A do Z.
Moduł 3. Ćwiczenia warsztatowe z opracowania strategii komunikacji w social mediach
W ostatniej części uczestnicy (wraz z pomocą prowadzącego), podzieleni na małe grupy, na bazie poznanego modelu i wiedzy z pierwszej i drugiej części szkolenia będą opracowywać koncepty strategii komunikacji dla marek w social mediach (wybranych wspólnie). Szkolenie zakończy się prezentacją konceptów, ich ewaluacją oraz sesją pytań i odpowiedzi.
Po szkoleniu będziesz:
- mieć praktyczną wiedzę na temat procesu budowania strategii – a to szansa na tworzenie spójnych i skutecznych działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych (i nie tylko), służących osiąganiu celów biznesowych,
- wiedzieć, na czym się skupić w zarządzaniu komunikacją i jakich błędów unikać,
- znać pięcioetapowy model budowania strategii komunikacji,
- znać kluczowe trendy, metody i narzędzia pomocne w analizie biznesowej i planowaniu działań komunikacyjnych,
- wiedzieć, jak wygląda sytuacja mediów społecznościowych w 2019 r. w Polsce i na świecie i jakie są prognozy na kolejne lata,
- wiedzieć, jak zabrać się do tworzenia strategii komunikacji w social mediach.
Dodatkowo podczas szkolenia będzie mógł pracować na przykładzie własnej marki.
W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz:
- prezentację w wersji elektronicznej,
- skrypt wraz w pytaniami pomocniczymi, narzędziami i ćwiczeniami przydatnymi w opracowaniu strategii komunikacji marki (i kampanii promocyjnych) w social mediach,
- aktualne numery magazynów „Marketer+” i „E-commerce w Praktyce”,
- kawę i obiad.
To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli:
- jesteś szefem działu marketingu lub jego pracownikiem,
- jesteś pracownikiem agencji marketingowej,
- jesteś właścicielem firmy lub członkiem zarządu,
- sam organizujesz swoje działania marketingowe,
- jesteś osobą, która chce poznać, jak wygląda tworzenie strategii komunikacji marki w social mediach.