Szkolenie z Google Analytics w Poznaniu

Szkolenia Wyróżnione
31.08.2017 Organizator: Semhouse Poznań, Sala szkoleniowa Advox, ul. Kramarska 13, 61-761 Poznań
Zapisz się

Chcesz wiedzieć jak poprawnie zainstalować i ustawić Google Analytics? Chcesz nauczyć się jak mierzyć skuteczność działań marketingowych w internecie? Chcesz dowiedzieć się jak interpretować raporty w narzędziu Analytics?

Zapisz się na praktyczne szkolenie!

Spokojnie, nie będziesz siedział 8 godzin z notesem. Teorii będzie tylko tyle, żeby wyjaśnić pojęcia i koncepcje. Będą też listy dobrych praktyk. Przygotuj się natomiast na to, że będziesz tworzył filtry, widoki i raporty niestandardowe oraz zapoznasz się z możliwościami interfejsu Analytics.

Na szkoleniu każdy uczestnik dowie się między innymi jak:

  • zainstalować tag i skonfigurować Analytics,
  • interpretować poszczególne raporty,
  • wyznaczać cele i wskaźniki sukcesu KPI,
  • ustawić cele i moduł e-commerce,
  • zintegrować Analytics z AdWords i Search Console
  • mierzyć skuteczność działań marketingowych,
  • mierzyć zachowania użytkowników na stronie,
  • tworzyć raporty niestandardowe,
  • zrozumieć śledzenie wielokanałowe i modele atrybucji,
  • filtrować dane,
  • śledzić treści wyszukiwane w Twoim sklepie,
  • tworzyć segmenty zaawansowane, które pomogą Ci lepiej analizować dane.

Szkolenie skierowane jest do:

  • właścicieli firm prowadzących działania online,
  • osób prowadzących strony/ portale/ sklepy internetowe,
  • specjalistów ds. marketingu/ reklamy/ PR
  • osób zlecających działania reklamowe agencjom SEM,
  • oraz wszystkich tych, którzy chcieliby zdobyć nową wiedzę z obszaru AdWords i podnieść swoje kwalifikacje.

Szkolenie poprowadzi:
Krzysztof Wroński, Certyfikowany Specjalista Google AdWords i Google Analytics oraz Certyfikowany Trener Google AdWords.
Jeszcze się wahasz?
Szkolenie zawiera kompilację wiedzy teoretycznej, która pomoże Ci zdać egzaminy prowadzące do zdobycia rozpoznawalnego w branży Certyfikatu Analytics od Google.
Każdy kto wcześniej nie reklamował się w AdWords, a chciałby zostać naszym klientem, otrzyma kupon o wartości 600 zł do wydania na kampanię na nowym koncie AdWords.

Zarejestruj się już dziś.
Liczba miejsc ograniczona.