

Chcesz wiedzieć jak poprawnie zainstalować i ustawić Google Analytics? Chcesz nauczyć się jak mierzyć skuteczność działań marketingowych w internecie? Chcesz dowiedzieć się jak interpretować raporty w narzędziu Analytics?
Zapisz się na praktyczne szkolenie!
Spokojnie, nie będziesz siedział 8 godzin z notesem. Teorii będzie tylko tyle, żeby wyjaśnić pojęcia i koncepcje. Będą też listy dobrych praktyk. Przygotuj się natomiast na to, że będziesz tworzył filtry, widoki i raporty niestandardowe oraz zapoznasz się z możliwościami interfejsu Analytics.
Na szkoleniu każdy uczestnik dowie się między innymi jak:
- zainstalować tag i skonfigurować Analytics,
- interpretować poszczególne raporty,
- wyznaczać cele i wskaźniki sukcesu KPI,
- ustawić cele i moduł e-commerce,
- zintegrować Analytics z AdWords i Search Console
- mierzyć skuteczność działań marketingowych,
- mierzyć zachowania użytkowników na stronie,
- tworzyć raporty niestandardowe,
- zrozumieć śledzenie wielokanałowe i modele atrybucji,
- filtrować dane,
- śledzić treści wyszukiwane w Twoim sklepie,
- tworzyć segmenty zaawansowane, które pomogą Ci lepiej analizować dane.
Szkolenie skierowane jest do:
- właścicieli firm prowadzących działania online,
- osób prowadzących strony/ portale/ sklepy internetowe,
- specjalistów ds. marketingu/ reklamy/ PR
- osób zlecających działania reklamowe agencjom SEM,
- oraz wszystkich tych, którzy chcieliby zdobyć nową wiedzę z obszaru AdWords i podnieść swoje kwalifikacje.
Szkolenie poprowadzi:
Krzysztof Wroński, Certyfikowany Specjalista Google AdWords i Google Analytics oraz Certyfikowany Trener Google AdWords.
Jeszcze się wahasz?
Szkolenie zawiera kompilację wiedzy teoretycznej, która pomoże Ci zdać egzaminy prowadzące do zdobycia rozpoznawalnego w branży Certyfikatu Analytics od Google.
Każdy kto wcześniej nie reklamował się w AdWords, a chciałby zostać naszym klientem, otrzyma kupon o wartości 600 zł do wydania na kampanię na nowym koncie AdWords.
Zarejestruj się już dziś.
Liczba miejsc ograniczona.