Szkolenie: LinkedIn od A do Z

Szkolenia Wyróżnione
04.12.2018 Organizator: Marketer+ Warszawa, Warszawa, Aleje Jerozolimskie 123A
Zapisz się

Godziny szkolenia:  09:00 – 17:00
Ilość miejsc: 30

LinkedIn to największa na świecie sieć profesjonalnych kontaktów. Sztuka korzystania z niej polega na tym, aby pozwolić się odnaleźć właściwym osobom lub też samemu odnaleźć właściwe osoby, a następnie nawiązać z nimi owocne relacje. Jeśli szukasz nowych klientów, chcesz zbudować swoją osobistą markę, wypromować firmę, lub znaleźć wymarzoną pracę – zapraszam Cię do udziału w szkoleniu „Personal Branding & Social Selling na LinkedInie”

 

Prowadzący

Adrian Gamoń

Strateg i konsultant ds. brandingu, social media i storytellingu, mówca i trener, filmowiec. Wierzy w moc słów i znaczenie narracji. Jego ulubiona platforma społecznościowa to LinkedIn. Ponad sześć lat temu założył agencję Social Frame, z którą tworzył strategie komunikacji, kampanie i content dla takich marek, jak Skanska Polska, Empik, BOŚ Bank, Bytom, Małopolska i Kraków. Spełnia się jako wykładowca i opiekun merytoryczny dwóch kierunków studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing” oraz „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych”. W ramach szkoleń edukował już ponad 350 osób z wykorzystania LinkedIna w biznesie. Wśród uczestników znajdowali się członkowie zarządów, działów komunikacji, marketingu, HR-u oraz coachowie, trenerzy, doradcy, konsultanci, sprzedawcy. Prowadzi również szkolenia i konsultacje zamknięte dla firm oraz instytucji (takich jak Skanska Polska, EXPO Kraków, Silvair czy Miasto Kraków). Autor wielu publikacji dotyczących komunikacji na LinkedInie.

Więcej informacji >> www.adriangamon.com

 

Program szkolenia

Możliwości biznesowe LinkedIn

  • jak zaplanować swoją obecność na LinkedInie,
  • jak mądrze dobrać cele działań i oszacować grupy docelowe,
  • jak stworzyć profesjonalny profil osobowy,
  • jak budować swoją markę personalną (personal branding).

Nawiązywanie wartościowych relacji z innymi użytkownikami LinkedIna

  • jak pozyskiwać dane kontaktowe do użytkowników,
  • jak generować leady na LinkedInie,
  • jak sprytnie posługiwać się wyszukiwarką,
  • jak zostać influencerem na LinkedInie.

Tworzenie i dystrybucja angażujących treści

  • jak wykorzystać Slideshare,
  • jak wykorzystać dodatkowe narzędzia usprawniające pracę na LinkedInie,
  • jak budować wizerunek firmy/marki za pomocą strony biznesowej,
  • jak angażować pracowników i budować społeczność osób związanych z firmą na LinkedInie.

Analizowanie statystyk i wyciąganie z nich wartościowych wniosków

  • jakie są różnice między kontem premium a podstawowym,
  • jak czytać raporty i jak optymalizować działania,
  • jak rozpocząć działania reklamowe.

 

Dzięki szkoleniu dowiesz się

  1. Jak zbudować markę osobistą na LinkedInie.
  2. Jak zaplanować swoją obecność w serwisie w zależności od wybranych celów biznesowych (wizerunkowe, sprzedażowe).
  3. Jak zbudować mistrzowski profil osobowy.
  4. Jak zostać influencerem na LinkedInie.
  5. Jak tworzyć wiadomości prosprzedażowe.
  6. Jak wyszukiwać nowe wartościowe kontakty.
  7. Jak budować relacje i pozyskiwać klientów (leady).
  8. Jak budować społeczność na LinkedInie związaną z firmą.
  9. Jak ustawiać płatną reklamę.

To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli

  1. Jesteś właścicielem firm lub przedsiębiorcą.
  2. Chcesz budować swoją osobistą ekspercką markę.
  3. Pracujesz w działach sprzedaży i developmentu.
  4. Pracujesz w działach marketingu.
  5. Pracujesz w działach HR i EB.

 

W pakiecie ze szkoleniem otrzymujesz:

Materiały szkoleniowe
Prezentację w wersji elektronicznej
Najnowszy numer magazynu „Marketer+” i „E-commerce w Praktyce”
Przerwy kawowe
Obiad