

Godziny szkolenia: 09:00 – 17:00
Ilość miejsc: 30
LinkedIn to największa na świecie sieć profesjonalnych kontaktów. Sztuka korzystania z niej polega na tym, aby pozwolić się odnaleźć właściwym osobom lub też samemu odnaleźć właściwe osoby, a następnie nawiązać z nimi owocne relacje. Jeśli szukasz nowych klientów, chcesz zbudować swoją osobistą markę, wypromować firmę, lub znaleźć wymarzoną pracę – zapraszam Cię do udziału w szkoleniu „Personal Branding & Social Selling na LinkedInie”
Prowadzący
Adrian Gamoń
Strateg i konsultant ds. brandingu, social media i storytellingu, mówca i trener, filmowiec. Wierzy w moc słów i znaczenie narracji. Jego ulubiona platforma społecznościowa to LinkedIn. Ponad sześć lat temu założył agencję Social Frame, z którą tworzył strategie komunikacji, kampanie i content dla takich marek, jak Skanska Polska, Empik, BOŚ Bank, Bytom, Małopolska i Kraków. Spełnia się jako wykładowca i opiekun merytoryczny dwóch kierunków studiów podyplomowych na AGH w Krakowie: „Social Media & Content Marketing” oraz „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych”. W ramach szkoleń edukował już ponad 350 osób z wykorzystania LinkedIna w biznesie. Wśród uczestników znajdowali się członkowie zarządów, działów komunikacji, marketingu, HR-u oraz coachowie, trenerzy, doradcy, konsultanci, sprzedawcy. Prowadzi również szkolenia i konsultacje zamknięte dla firm oraz instytucji (takich jak Skanska Polska, EXPO Kraków, Silvair czy Miasto Kraków). Autor wielu publikacji dotyczących komunikacji na LinkedInie.
Więcej informacji >> www.adriangamon.com
Program szkolenia
Możliwości biznesowe LinkedIn
- jak zaplanować swoją obecność na LinkedInie,
- jak mądrze dobrać cele działań i oszacować grupy docelowe,
- jak stworzyć profesjonalny profil osobowy,
- jak budować swoją markę personalną (personal branding).
Nawiązywanie wartościowych relacji z innymi użytkownikami LinkedIna
- jak pozyskiwać dane kontaktowe do użytkowników,
- jak generować leady na LinkedInie,
- jak sprytnie posługiwać się wyszukiwarką,
- jak zostać influencerem na LinkedInie.
Tworzenie i dystrybucja angażujących treści
- jak wykorzystać Slideshare,
- jak wykorzystać dodatkowe narzędzia usprawniające pracę na LinkedInie,
- jak budować wizerunek firmy/marki za pomocą strony biznesowej,
- jak angażować pracowników i budować społeczność osób związanych z firmą na LinkedInie.
Analizowanie statystyk i wyciąganie z nich wartościowych wniosków
- jakie są różnice między kontem premium a podstawowym,
- jak czytać raporty i jak optymalizować działania,
- jak rozpocząć działania reklamowe.
Dzięki szkoleniu dowiesz się
- Jak zbudować markę osobistą na LinkedInie.
- Jak zaplanować swoją obecność w serwisie w zależności od wybranych celów biznesowych (wizerunkowe, sprzedażowe).
- Jak zbudować mistrzowski profil osobowy.
- Jak zostać influencerem na LinkedInie.
- Jak tworzyć wiadomości prosprzedażowe.
- Jak wyszukiwać nowe wartościowe kontakty.
- Jak budować relacje i pozyskiwać klientów (leady).
- Jak budować społeczność na LinkedInie związaną z firmą.
- Jak ustawiać płatną reklamę.
To szkolenie jest dla Ciebie, jeżeli
- Jesteś właścicielem firm lub przedsiębiorcą.
- Chcesz budować swoją osobistą ekspercką markę.
- Pracujesz w działach sprzedaży i developmentu.
- Pracujesz w działach marketingu.
- Pracujesz w działach HR i EB.
W pakiecie ze szkoleniem otrzymujesz:
Materiały szkoleniowe
Prezentację w wersji elektronicznej
Najnowszy numer magazynu „Marketer+” i „E-commerce w Praktyce”
Przerwy kawowe
Obiad