

O AI mówią dziś wszyscy. Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje branżę kreatywną. Zaczynają nas zalewać przeróżne rozwiązania AI. Na które z nich zwrócić uwagę w perspektywie długofalowej?
Już 25 kwietnia Tomasz Graszewicz, jeden z najbardziej znanych praktyków AI działających w obszarze kreatywnego tworzenia, twórca społeczności AI Wizards, pokaże, jak w praktyce działają najważniejsze narzędzia AI dostępne dla branży kreatywnej oraz jak korzystać z nich w marketingu, żeby uzyskać jak najlepsze efekty i nie zginąć w gąszczu różnych możliwości.
Znajomość kluczowych rozwiązań pozwoli Ci zaoszczędzić czas i budżet oraz może dać Ci bardzo szybko znaczącą przewagę na rynku marketingowym.
Koszty produkcji prac generowanych przez AI (np. sesje zdjęciowe, animacje, wideo) są minimalne w porównaniu do tych wykonywanych w tradycyjny sposób.
Czas szkolenia: 120 minut + 30 minut sesja pytań i odpowiedzi
Termin: 25.04.2023, godzina 10:00
Forma szkolenia: online „na żywo”.
Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.
Cena:
- Standard: tylko szkolenie 397 zł (347 zł przy zamówieniach do 20.04.2023)
- Premium: szkolenie + nagranie 497 zł (447 zł przy zamówieniach do 20.04.2023)
- Super premium: szkolenie + nagranie + pakiet publikacji 597 zł (547 zł przy zamówieniach do 20.04.2023)
Chcesz uzyskać dostęp do pełnego archiwum „Marketera+” i wszystkich szkoleń online? Skorzystaj z wersji prenumeraty rocznej lub półrocznej extra premium „Marketera+” z pakietem e-szkoleń. Dzięki temu otrzymasz dostęp także i do tego szkolenia.
W pakiecie publikacji (dostawa kurierem gratis!) znajdziesz:
- Książka „Cyfrowy umysł” (wersja drukowana),
- AI i kreatywność w marketingu + Przewodnik po nowoczesnych eventach – „Marketer+” nr 1 (57) 2023,
- Martech i adtech w praktyce. Technologie i narzędzia wspierające marketerów + Przewodnik po reklamie (D)OOH w 2023 roku – „Marketer+” nr 2 (58) 2023.
W programie szkolenia online „AI dla marketerów w praktyce” m.in.:
- Przegląd najciekawszych narzędzi AI, które będą miały znaczenie dla marketingu.
- Nie zaczynaj od promtów! Czyli jak rozmawiać z AI i dlaczego tak wielu ludziom się to nie udaje.
- Przykłady skutecznych zastosowań AI w branży kreatywnej (research, strategia, inspiracja, poszukiwanie pomysłów, tworzenie treści, strategia, tworzenie obrazów, tworzenie głosów, muzyki i wiele innych).
- Pięć ważnych aspektów praw autorskich.
- FAQ.
Wszystko w formule warsztatowej. Szybko. Praktycznie. Konkretnie.
Tomek Graszewicz pokaże, jak w praktyce wykorzystywać narzędzia AI w marketingu. Omówi aplikacje, z których korzysta i podzieli się praktycznymi wskazówkami, na co zwrócić uwagę, żeby uzyskać jak najlepsze efekty.
Podczas szkolenia online „AI dla marketerów w praktyce” dowiesz się m.in.:
- w jakich obszarach marketingu sprawdza się obecnie AI,
- jakie narzędzia wykorzystujące AI mogą wspierać marketerów,
- na które rozwiązania AI postawić w perspektywie długofalowej,
- jak rozmawiać z AI podczas tworzenia grafik i treści, aby uzyskać jak najlepsze efekty,
- za pomocą jakich narzędzi możesz stworzyć własnego avatara, stworzyć własny głos lub np. zautomatyzować dodawanie napisów,
- na jakie aspekty prawne zwrócić uwagę przy tworzeniu z AI.
Każdy uczestnik otrzyma:
- prezentację w formie PDF,
- certyfikat w wersji elektronicznej (na życzenie wystawiamy certyfikat uczestnictwa w szkoleniu),
- rabat 30% na kompleksowy kurs online tworzenia grafiki przez Midjourney V4.
Dodatkowo w wersji premium:
- Dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.
Dodatkowo w wersji super premium:
- Pakiet publikacji z darmową dostawą kurierem gratis.
Kto skorzysta z udziału w szkoleniu online „AI dla marketerów w praktyce”
- marketerzy z małych, średnich i dużych firm,
- pracownicy agencji marketingowych i reklamowych,
- właściciele firm i szefowie działu, którzy zlecają reklamy podmiotom zewnętrznym – agencjom,
- freelancerzy.
Kto prowadzi szkolenie online „AI dla marketerów w praktyce”
Tomasz Graszewicz
Jeden z najbardziej znanych praktyków działających w obszarze kreatywnego tworzenia ze sztuczną inteligencją. Specjalizuje się w Midjourney, Dall-E 2, programach opartych na GPT-3 i 4 (w tym chatGPT) oraz wielu innych rozwiązaniach generative AI. Założyciel społeczności AI Wizards, skupionej wokół kreatywnych narzędzi AI. Opracował kompleksowy kurs Midjourney V4 i V5.
Twórca pierwszego w Polsce i jednego z pierwszych na świecie fizycznych, seryjnie drukowanych produktów stworzonych przy użyciu sztucznej inteligencji – „Łap Kalendarz”.
CEO Agencji Up oraz Job’n’Joy. Z branżą reklamową związany od ponad 20 lat. Wykładowca akademicki. Zdobył wiele nagród i wyróżnień w prestiżowych konkursach m.in.: EFFIE, KTR, Golden Arrow, Złote Spinacze, EBEA, Siła przyciągania, Boomerang, Złoty Medal Międzynarodowych Targów Poznańskich.