

Nie wiesz czym wygrać z konkurencją? Trudno Ci się przebić z reklamą? Nie chcesz walczyć ceną? Ale czym w takim razie przyciągnąć klienta? Szczególnie jeśli ten ma już partnera biznesowego i nie chce go wymienić na Ciebie.
Na wszystkie te pytania pomoże Ci odpowiedzieć Joanna Burdek – ekspertka od neurokomunikacji. Weź udział w 150-minutowym e-szkoleniu z certyfikatem i dowiedz się, jak wykorzystać neuronaukę, aby stworzyć bazę zadowolonych i lojalnych klientów B2B.
Jak dotrzeć do przebodźcowanego klienta B2B, aby świadomie wybrał Twoją markę i Twój produkt? Jak przyspieszyć decyzję o współpracy bez ciągłego podnoszenia wydatków na reklamę i bez testowania kolejnego kanału, który jest bez końca optymalizowany – bez zadowalającego rezultatu? Mamy dla Ciebie rozwiązanie.
Podczas tego szkolenia Joanna Burdek – ekspertka od neurokomunikacji – odkryje przed Tobą tajemnice tego, co pozwoli Ci zdobyć nowych klientów i rozpocząć kolejne współprace biznesowe. Zobaczysz, jak przekonać klienta niezależnie od tego, na jakim etapie ścieżki zakupowej się znajduje. To wskazówki do wprowadzenia od razu, bez żmudnych przygotowań.
Wszystko w przystępnej formule.
Szybko. Praktycznie. Konkretnie.
Już 30 lipca (środa) o godz. 10:00 weź udział w szkoleniu i za pomocą nauki zwiększ swoją sprzedaż.
Co zyskasz dzięki szkoleniu „Projektowanie zachowań w B2B. Jak zdobyć i utrzymać zadowolonego klienta dzięki neuronauce”
- Poznasz proste sposoby na podniesienie poziomu pozytywnych emocji u swoich klientów.
- Zobaczysz, dlaczego dobre nastawienie klienta to obecnie podstawa sprzedaży.
- Zwiększysz szansę na wybór swojej oferty – przekonasz klienta do zrobienia tego, co chcesz.
- Dowiesz się, jak zaprojektować zachowanie klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej: od zwrócenia uwagi, przez negocjację ceny, do przekazania polecenia.
Czas szkolenia: 120 min + 30 min sesji pytań i odpowiedzi.
Termin: 30.07.2025 (środa), godz. 10:00–12:30
Forma szkolenia: online „na żywo”.
Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.
W pakiecie publikacji znajdziesz:
- Psychologia, emocje i zmysły w marketingu. Jak skutecznie angażować klientów i wzmacniać przekaz marki + Przewodnik po reklamie (D)OOH w 2025 roku – „Marketer+” nr 2 (70) 2025
- Psychologia konsumenta i neuromarketing w praktyce + Przewodnik po eventach + Upominki i gadżety biznesowe – Marketer+” nr 5 (43) 2020
- Książka „Neurocopywriting”
Czego dowiesz się podczas szkolenia „Projektowanie zachowań w B2B”
- Czym jest strategia projektowania doświadczeń i jak możesz ją wykorzystać do osiągania swoich celów.
- Gdzie znajdują się najmocniejsze i najsłabsze punkty na ścieżce zakupowej Twojego klienta.
- Jak wzmocnić pozytywne doświadczenia odbiorcy B2B, aby przekonać go do skorzystania z właśnie Twojej oferty.
- Na jakich case studies w B2B warto się wzorować, żeby osiągać najlepsze rezultaty.
Co znajduje się w programie szkolenia „Projektowanie zachowań w B2B. Jak zdobyć i utrzymać zadowolonego klienta dzięki neuronauce”
- Strategia PeakEnd Doświadczeń w B2B – Twoja przewaga na rynku.
- Koło doświadczenia – jak zaprojektować start i koniec współpracy.
- Dopaminowy Orgazm – jak i po co zaprojektować punkty szczytowe doświadczenia.
- Jak (i po co) zminimalizować negatywne emocje i czy się da?
- Tomek Sawyer i projektowanie zachowania, czyli o co zadbać, aby klient zrobił dokładnie to, co chcesz?
Każdy uczestnik otrzyma:
- prezentację w formie PDF,
- zbiór case studies i przykładów kampanii,
- narzędziownik do mierzenia efektywności,
- certyfikat w wersji elektronicznej (na życzenie wystawiamy certyfikat uczestnictwa w szkoleniu).
Kto skorzysta na szkoleniu o projektowaniu zachowań w B2B
- Dyrektorzy marketingu i sprzedaży, którzy chcą się dowiedzieć, jak projektować zachowania klienta w różnych miejscach styku (internet, rozmowa, spotkanie).
- Pracownicy działów obsługi klienta, sprzedaży i marketingu, którzy chcą poznać proste sposoby na osiąganie lepszych efektów.
- Wszystkie osoby zainteresowane psychologią w marketingu.
Co warto zrobić przed szkoleniem
Jeszcze przed szkoleniem przygotuj kartkę i długopis bądź ołówek, aby mieć możliwość rysowania swojej ścieżki doświadczeń.
Zastanów się też i spisz, o co chcesz zapytać w trakcie sesji Q&A z naszą ekspertką. Wcześniejsze przygotowanie pytań i przykładów problemów z zakresu tematyki szkolenia pozwoli Ci efektywnie wykorzystać czas poświęcony na szkolenie i wyciągnąć z niego więcej.
Kto prowadzi szkolenie „Projektowanie zachowań w B2B. Jak zdobyć i utrzymać zadowolonego klienta dzięki neuronauce”
Joanna Burdek
Ekspertka neurokomunikacji.
Wykorzystuje wiedzę o mózgu, aby pomagać firmom. Zamienia mdłą, taką jak u wszystkich, komunikację w precyzyjne narzędzie sprzedaży. Buduje marki, które są rozpoznawalne i przyciągają klientów.
Ma ponad 18 lat doświadczenia w marketingu i sprzedaży. Od 12 lat zarządza firmą Brand Useful. Pracowała z takimi firmami jak: Continental, Toyota, Sheraton, mBank. Jest autorką książek, w tym „Neurocopywritingu”, o tym, jak tworzyć treści, które rozumie mózg. Występuje jako prelegentka na największych polskich konferencjach.
Szkoli w ICAN Institute, Marketerze+ czy Hutchinson Institute. O jej szkoleniach mówią, że są śmiertelnie konkretne. Jest wykładowczynią i autorką w magazynach branżowych.