Szkolenie online „Projektowanie zachowań w B2B. Jak zdobyć i utrzymać zadowolonego klienta dzięki neuronauce”

Nie wiesz czym wygrać z konkurencją? Trudno Ci się przebić z reklamą? Nie chcesz walczyć ceną? Ale czym w takim razie przyciągnąć klienta? Szczególnie jeśli ten ma już partnera biznesowego i nie chce go wymienić na Ciebie.

Na wszystkie te pytania pomoże Ci odpowiedzieć Joanna Burdek – ekspertka od neurokomunikacji. Weź udział w 150-minutowym e-szkoleniu z certyfikatem i dowiedz się, jak wykorzystać neuronaukę, aby stworzyć bazę zadowolonych i lojalnych klientów B2B.

Jak dotrzeć do przebodźcowanego klienta B2B, aby świadomie wybrał Twoją markę i Twój produkt? Jak przyspieszyć decyzję o współpracy bez ciągłego podnoszenia wydatków na reklamę i bez testowania kolejnego kanału, który jest bez końca optymalizowany – bez zadowalającego rezultatu? Mamy dla Ciebie rozwiązanie.

Podczas tego szkolenia Joanna Burdek – ekspertka od neurokomunikacji – odkryje przed Tobą tajemnice tego, co pozwoli Ci zdobyć nowych klientów i rozpocząć  kolejne współprace biznesowe. Zobaczysz, jak przekonać klienta niezależnie od tego, na jakim etapie ścieżki zakupowej się znajduje. To wskazówki do wprowadzenia od razu, bez żmudnych przygotowań.

Wszystko w przystępnej formule.

Szybko. Praktycznie. Konkretnie.

Już 30 lipca (środa) o godz. 10:00 weź udział w szkoleniu i za pomocą nauki zwiększ swoją sprzedaż.

Co zyskasz dzięki szkoleniu „Projektowanie zachowań w B2B. Jak zdobyć i utrzymać zadowolonego klienta dzięki neuronauce”

  • Poznasz proste sposoby na podniesienie poziomu pozytywnych emocji u swoich klientów.
  • Zobaczysz, dlaczego dobre nastawienie klienta to obecnie podstawa sprzedaży.
  • Zwiększysz szansę na wybór swojej oferty – przekonasz klienta do zrobienia tego, co chcesz.
  • Dowiesz się, jak zaprojektować zachowanie klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej: od zwrócenia uwagi, przez negocjację ceny, do przekazania polecenia.

Czas szkolenia: 120 min + 30 min sesji pytań i odpowiedzi.

Termin: 30.07.2025 (środa), godz. 10:00–12:30

Forma szkolenia: online „na żywo”.

Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.

W pakiecie publikacji znajdziesz:

Czego dowiesz się podczas szkolenia „Projektowanie zachowań w B2B”

  • Czym jest strategia projektowania doświadczeń i jak możesz ją wykorzystać do osiągania swoich celów.
  • Gdzie znajdują się najmocniejsze i najsłabsze punkty na ścieżce zakupowej Twojego klienta. 
  • Jak wzmocnić pozytywne doświadczenia odbiorcy B2B, aby przekonać go do skorzystania z właśnie Twojej oferty.
  • Na jakich case studies w B2B warto się wzorować, żeby osiągać najlepsze rezultaty.

Co znajduje się w programie szkolenia „Projektowanie zachowań w B2B. Jak zdobyć i utrzymać zadowolonego klienta dzięki neuronauce”

  1. Strategia PeakEnd Doświadczeń w B2B – Twoja przewaga na rynku.
  2. Koło doświadczenia – jak zaprojektować start i koniec współpracy.
  3. Dopaminowy Orgazm – jak i po co zaprojektować punkty szczytowe doświadczenia.
  4. Jak (i po co) zminimalizować negatywne emocje i czy się da?
  5. Tomek Sawyer i projektowanie zachowania, czyli o co zadbać, aby klient zrobił dokładnie to, co chcesz?

Każdy uczestnik otrzyma:

  • prezentację w formie PDF,
  • zbiór case studies i przykładów kampanii,
  • narzędziownik do mierzenia efektywności,
  • certyfikat w wersji elektronicznej (na życzenie wystawiamy certyfikat uczestnictwa w szkoleniu).

Kto skorzysta na szkoleniu o projektowaniu zachowań w B2B

  • Dyrektorzy marketingu i sprzedaży, którzy chcą się dowiedzieć, jak projektować zachowania klienta w różnych miejscach styku (internet, rozmowa, spotkanie).
  • Pracownicy działów obsługi klienta, sprzedaży i marketingu, którzy chcą poznać proste sposoby na osiąganie lepszych efektów.
  • Wszystkie osoby zainteresowane psychologią w marketingu.

Co warto zrobić przed szkoleniem

Jeszcze przed szkoleniem przygotuj kartkę i długopis bądź ołówek, aby mieć możliwość rysowania swojej ścieżki doświadczeń.

Zastanów się też i spisz, o co chcesz zapytać w trakcie sesji Q&A z naszą ekspertką. Wcześniejsze przygotowanie pytań i przykładów problemów z zakresu tematyki szkolenia pozwoli Ci efektywnie wykorzystać czas poświęcony na szkolenie i wyciągnąć z niego więcej.

Kto prowadzi szkolenie „Projektowanie zachowań w B2B. Jak zdobyć i utrzymać zadowolonego klienta dzięki neuronauce”

Joanna Burdek

 

Joanna Burdek

Ekspertka neurokomunikacji.

Wykorzystuje wiedzę o mózgu, aby pomagać firmom. Zamienia mdłą, taką jak u wszystkich, komunikację w precyzyjne narzędzie sprzedaży. Buduje marki, które są rozpoznawalne i przyciągają klientów.

Ma ponad 18 lat doświadczenia w marketingu i sprzedaży. Od 12 lat zarządza firmą Brand Useful. Pracowała z takimi firmami jak: Continental, Toyota, Sheraton, mBank. Jest autorką książek, w tym „Neurocopywritingu”, o tym, jak tworzyć treści, które rozumie mózg. Występuje jako prelegentka na największych polskich konferencjach.

Szkoli w ICAN Institute, Marketerze+ czy Hutchinson Institute. O jej szkoleniach mówią, że są śmiertelnie konkretne. Jest wykładowczynią i autorką w magazynach branżowych.