Które dane są kluczowe przy analizie skuteczności reklam w Meta Ads dla e-commerce? Kiedy wybrać do współpracy agencję, a kiedy freelancera? Jak weryfikować ich działania?
Tego wszystkiego oraz wiele więcej dowiesz się od Wojciecha Biendzio – właściciela agencji socialmediowej Bien Agencja. Weź udział w 2,5-godzinnym e-szkoleniu z sesją Q&A. Dowiedz się, jak zmaksymalizować efekty działań w Meta Ads i uzyskaj certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę.
Czy masz pewność, że Twoje kampanie Meta Ads działają na pełnych obrotach? A może nie wiesz, na co zwrócić uwagę, aby w pełni wykorzystać budżet reklamowy? Zrozumienie technicznych niuansów kampanii reklamowych, ich optymalizacja i efektywna współpraca z agencją lub freelancerem to klucz do sukcesu Twojego e-commerce. Dowiedz się na naszym szkoleniu, jak działać, żeby nie przepalać pieniędzy w Meta Ads.
Poprowadzi je Wojciecha Biendzio – właściciel agencji socialmediowej Bien Agencja.
Wszystko w przystępnej formule.
Szybko. Praktycznie. Konkretnie.
Już 28.11.2024 (czwartek) o godz. 10:00 weź udział w szkoleniu i zmaksymalizuj efekty swoich działań w Meta Ads.
Co zyskasz dzięki szkoleniu „Tipy i skuteczne strategie Meta Ads dla e-commerce. Jak wycisnąć 100% ze współpracy agencją lub freelancerem”
- Określisz właściwe KPI kampanii w Meta Ads, aby sprawdzić skuteczność swoich działań reklamowych.
- Nauczysz się sugerować agencji lub freelancerowi formy optymalizacji swoich reklam, aby zwiększyć ich efektywność.
- Dowiesz się, jak weryfikować rzetelność agencji lub freelancera w działaniach realizowanych w Twoim e-sklepie.
- Zobaczysz, jak samodzielnie generować raporty oraz na co zwracać w nich uwagę.
- Poznasz najważniejsze wskaźniki Meta Ads w kontekście kampanii sprzedażowych.
- Otrzymasz wskazówki, o co pytać agencję i freelancera przed rozpoczęciem współpracy.
- Usłyszysz o ciekawych i mało znanych tipach w Meta Ads, które potrafią zwiększyć sprzedaż.
Czas szkolenia: 120 min + 30 min sesji pytań i odpowiedzi.
Termin: 28.11.2024 (czwartek), godz. 10:00–12:30
Forma szkolenia: online „na żywo”.
Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.
W pakiecie publikacji (PDF) znajdziesz:
- Data-driven e-commerce – „E-commerce w Praktyce” nr 4 (23) 2023
- Skuteczna promocja i reklama e-commerce w social mediach + Migracja e-sklepu – „E-commerce w Praktyce” – nr 3 (18) 2022
- Analityka e-commerce – „E-commerce w Praktyce” – nr 4 (15) 2021
- Algorytmy mediów społecznościowych. Jak działać skutecznie + Przewodnik po nowoczesnych eventach 2024 – „Marketer+” nr 1 (63) 2024
Czego dowiesz się podczas szkolenia „Tipy i skuteczne strategie Meta Ads dla e-commerce”
- Jak przygotować zespół do raportowania kampanii sprzedażowych Meta Ads w Twoim sklepie internetowym,
- Kiedy wybrać agencję, a kiedy freelancera – plusy i minusy obu wyborów.
- Gdzie generować raporty i jak je efektywnie czytać.
- Dlaczego warto ryzykować i bawić się Meta Ads.
- Od czego zacząć współpracę z agencją i freelancerem.
Co znajduje się w programie szkolenia „Tipy i skuteczne strategie Meta Ads dla e-commerce. Jak wycisnąć 100% ze współpracy agencją lub freelancerem”
- Wprowadzenie.
- Krótkie omówienie celów szkolenia.
- Podstawy Meta Ads w kontekście e-commerce.
- Kluczowe wskaźniki KPI dla kampanii sprzedażowych.
- Najważniejsze metryki do śledzenia.
- Generowanie i analiza raportów.
- Gdzie i jak generować raporty.
- Jak prawidłowo interpretować dane.
- Optymalizacja kampanii reklamowych.
- Techniki i strategie optymalizacji reklam.
- Mało znane tipy zwiększające sprzedaż.
- Współpraca z agencją vs freelancer.
- Plusy i minusy obu opcji.
- Na co zwrócić uwagę przy wyborze.
- Przygotowanie zespołu do raportowania.
- Jak skutecznie zorganizować proces raportowania.
- Kluczowe elementy, na które należy zwrócić uwagę.
- Pytania, na które warto znać odpowiedzi przed rozpoczęciem współpracy.
- Lista kluczowych pytań do agencji/freelancera.
- Podsumowanie i Q&A.
- Najważniejsze wnioski.
- Sesja pytań i odpowiedzi.
Każdy uczestnik otrzyma:
- prezentację w formie PDF,
- certyfikat w wersji elektronicznej (na życzenie wystawiamy certyfikat uczestnictwa w szkoleniu).
Dodatkowo w wersji premium:
- dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.
Dodatkowo w wersji super premium:
- pakiet publikacji (trzy numery „E-commerce w Praktyce” i jeden numer „Marketera+” w PDF).
Kto skorzysta na szkoleniu o tipach i skutecznej strategii Meta Ads dla e-commerce
- Menedżerowie i specjaliści w sklepach internetowych zarządzający kampaniami reklamowymi w Meta Ads.
- Właściciele e-sklepów.
- Specjaliści ds. marketingu.
- Osoby odpowiedzialne za współpracę z agencjami i freelancerami.
- Wszyscy zainteresowani tematyką Meta Ads w kontekście e-sklepu.
Co warto zrobić przed szkoleniem
Jeśli je masz, otwórz swoje konto reklamowe Meta Ads (w dostępie administracyjnym).
Dodatkowo jeszcze przed szkoleniem zastanów się i spisz, o co chcesz zapytać w trakcie sesji Q&A z naszym ekspertem. Wcześniejsze przygotowanie pytań i przykładów problemów z zakresu tematyki szkolenia pozwoli Ci efektywnie wykorzystać czas poświęcony na szkolenie i wyciągnąć z niego więcej.
Kto prowadzi szkolenie „Tipy i skuteczne strategie Meta Ads dla e-commerce. Jak wycisnąć 100% ze współpracy agencją lub freelancerem”
Wojciech Biendzio
Związany z marketingiem internetowym od ponad 13 lat (stricte z ekosystemem Mety od ponad 8 lat).
Właściciel butikowej agencji socialmediowej z Białegostoku – Bien Agencja. Pracował m.in. z markami księgarnia TaniaKsiążka.pl, Kuchnia Vikinga, Grupa PGD, Danwood S.A., Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, Wydawnictwo Kobiece oraz dealerami samochodowymi (Volvo, Jaguar, Land Rover, Renault, Dacia, Hyundai, Opel czy Mitsubishi).
Wraz z zespołem tworzy strategie obecności firm w mediach społecznościowych oraz projektuje i prowadzi efektywne kampanie reklamowe.
Wykładowca akademicki w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku na kierunku MBA (przedmiot E-Biznes) i doświadczony szkoleniowiec (przeprowadził warsztaty z zakresu komunikacji i reklamy w systemie Meta dla ponad 350 firm). Współorganizator meet-upu marketingowego Sljedzim Internety w Białymstoku, który cyklicznie odwiedza blisko 200 osób.