Partner serwisu:

Szkolenie online „Tipy i skuteczne strategie Meta Ads dla e-commerce. Jak wycisnąć 100% ze współpracy agencją lub freelancerem”

Które dane są kluczowe przy analizie skuteczności reklam w Meta Ads dla e-commerce? Kiedy wybrać do współpracy agencję, a kiedy freelancera? Jak weryfikować ich działania?

Tego wszystkiego oraz wiele więcej dowiesz się od Wojciecha Biendzio – właściciela agencji socialmediowej Bien Agencja. Weź udział w 2,5-godzinnym e-szkoleniu z sesją Q&A. Dowiedz się, jak zmaksymalizować efekty działań w Meta Ads i uzyskaj certyfikat potwierdzający zdobytą wiedzę.

Czy masz pewność, że Twoje kampanie Meta Ads działają na pełnych obrotach? A może nie wiesz, na co zwrócić uwagę, aby w pełni wykorzystać budżet reklamowy? Zrozumienie technicznych niuansów kampanii reklamowych, ich optymalizacja i efektywna współpraca z agencją lub freelancerem to klucz do sukcesu Twojego e-commerce. Dowiedz się na naszym szkoleniu, jak działać, żeby nie przepalać pieniędzy w Meta Ads.

Poprowadzi je Wojciecha Biendzio – właściciel agencji socialmediowej Bien Agencja.

Wszystko w przystępnej formule.

Szybko. Praktycznie. Konkretnie.

Już 28.11.2024 (czwartek) o godz. 10:00 weź udział w szkoleniu i zmaksymalizuj efekty swoich działań w Meta Ads.

Co zyskasz dzięki szkoleniu „Tipy i skuteczne strategie Meta Ads dla e-commerce. Jak wycisnąć 100% ze współpracy agencją lub freelancerem”

  • Określisz właściwe KPI kampanii w Meta Ads, aby sprawdzić skuteczność swoich działań reklamowych.
  • Nauczysz się sugerować agencji lub freelancerowi formy optymalizacji swoich reklam, aby zwiększyć ich efektywność.
  • Dowiesz się, jak weryfikować rzetelność agencji lub freelancera w działaniach realizowanych w Twoim e-sklepie.
  • Zobaczysz, jak samodzielnie generować raporty oraz na co zwracać w nich uwagę.
  • Poznasz najważniejsze wskaźniki Meta Ads w kontekście kampanii sprzedażowych.
  • Otrzymasz wskazówki, o co pytać agencję i freelancera przed rozpoczęciem współpracy.
  • Usłyszysz o ciekawych i mało znanych tipach w Meta Ads, które potrafią zwiększyć sprzedaż.

Czas szkolenia: 120 min + 30 min sesji pytań i odpowiedzi.

Termin: 28.11.2024 (czwartek), godz. 10:00–12:30

Forma szkolenia: online „na żywo”.

Jeśli nie pasuje Ci termin, wybierz wariant z dostępem do nagrania.

W pakiecie publikacji (PDF) znajdziesz:

Czego dowiesz się podczas szkolenia „Tipy i skuteczne strategie Meta Ads dla e-commerce”

  • Jak przygotować zespół do raportowania kampanii sprzedażowych Meta Ads w Twoim sklepie internetowym,
  • Kiedy wybrać agencję, a kiedy freelancera – plusy i minusy obu wyborów.
  • Gdzie generować raporty i jak je efektywnie czytać.
  • Dlaczego warto ryzykować i bawić się Meta Ads.
  • Od czego zacząć współpracę z agencją i freelancerem.

Co znajduje się w programie szkolenia „Tipy i skuteczne strategie Meta Ads dla e-commerce. Jak wycisnąć 100% ze współpracy agencją lub freelancerem”

  1. Wprowadzenie.
    1. Krótkie omówienie celów szkolenia.
  2. Podstawy Meta Ads w kontekście e-commerce.
    1. Kluczowe wskaźniki KPI dla kampanii sprzedażowych.
    2. Najważniejsze metryki do śledzenia.
  3. Generowanie i analiza raportów.
    1. Gdzie i jak generować raporty.
    2. Jak prawidłowo interpretować dane.
  4. Optymalizacja kampanii reklamowych.
    1. Techniki i strategie optymalizacji reklam.
    2. Mało znane tipy zwiększające sprzedaż.
  5. Współpraca z agencją vs freelancer.
    1. Plusy i minusy obu opcji.
    2. Na co zwrócić uwagę przy wyborze.
  6. Przygotowanie zespołu do raportowania.
    1. Jak skutecznie zorganizować proces raportowania.
    2. Kluczowe elementy, na które należy zwrócić uwagę.
  7. Pytania, na które warto znać odpowiedzi przed rozpoczęciem współpracy.
    1. Lista kluczowych pytań do agencji/freelancera.
  8. Podsumowanie i Q&A.
    1. Najważniejsze wnioski.
    2. Sesja pytań i odpowiedzi.

Każdy uczestnik otrzyma:

  • prezentację w formie PDF,
  • certyfikat w wersji elektronicznej (na życzenie wystawiamy certyfikat uczestnictwa w szkoleniu).

Dodatkowo w wersji premium:

  • dostęp do nagrania wideo ze szkolenia.

Dodatkowo w wersji super premium:

  • pakiet publikacji (trzy numery „E-commerce w Praktyce” i jeden numer „Marketera+” w PDF).

Kto skorzysta na szkoleniu o tipach i skutecznej strategii Meta Ads dla e-commerce

  • Menedżerowie i specjaliści w sklepach internetowych zarządzający kampaniami reklamowymi w Meta Ads.
  • Właściciele e-sklepów.
  • Specjaliści ds. marketingu.
  • Osoby odpowiedzialne za współpracę z agencjami i freelancerami.
  • Wszyscy zainteresowani tematyką Meta Ads w kontekście e-sklepu.

Co warto zrobić przed szkoleniem

Jeśli je masz, otwórz swoje konto reklamowe Meta Ads (w dostępie administracyjnym).

Dodatkowo jeszcze przed szkoleniem zastanów się i spisz, o co chcesz zapytać w trakcie sesji Q&A z naszym ekspertem. Wcześniejsze przygotowanie pytań i przykładów problemów z zakresu tematyki szkolenia pozwoli Ci efektywnie wykorzystać czas poświęcony na szkolenie i wyciągnąć z niego więcej.

Kto prowadzi szkolenie „Tipy i skuteczne strategie Meta Ads dla e-commerce. Jak wycisnąć 100% ze współpracy agencją lub freelancerem”

Wojciech Biendzio

Związany z marketingiem internetowym od ponad 13 lat (stricte z ekosystemem Mety od ponad 8 lat).

Właściciel butikowej agencji socialmediowej z Białegostoku – Bien Agencja. Pracował m.in. z markami księgarnia TaniaKsiążka.pl, Kuchnia Vikinga, Grupa PGD, Danwood S.A., Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, Wydawnictwo Kobiece oraz dealerami samochodowymi (Volvo, Jaguar, Land Rover, Renault, Dacia, Hyundai, Opel czy Mitsubishi).

Wraz z zespołem tworzy strategie obecności firm w mediach społecznościowych oraz projektuje i prowadzi efektywne kampanie reklamowe.

Wykładowca akademicki w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku na kierunku MBA (przedmiot E-Biznes) i doświadczony szkoleniowiec (przeprowadził warsztaty z zakresu komunikacji i reklamy w systemie Meta dla ponad 350 firm). Współorganizator meet-upu marketingowego Sljedzim Internety w Białymstoku, który cyklicznie odwiedza blisko 200 osób.