

Media Planning – jak zaplanować efektywną kampanię digital.
02.04.2019 | Warszawa | www.mediaplan.indm.pl
✅ Jak najlepiej dobrać media internetowe by zrealizować swoje cele?
✅ Kiedy kupić video a kiedy banery statyczne?
✅ Kiedy działać na mobile a kiedy na desktopie?
✅ Kiedy lepiej kupować tradycyjnie a kiedy w programmatic?
Cały dzień będzie poświęcony na budowę dobrego Media Planu📝, który pomoże Wam zaplanować🗓 efektywną kampanię w mediach internetowych.
Będzie to pracowity dzień 🤓, ale każdy z Was przejdzie przez wszystkie etapy i zwrócimy uwagę na te elementy gdzie najczęściej popełniane są błędy.
❗ Tylko dobry media plan jest w stanie zaoszczędzić Wasz czas⌚, pieniądze💰 i zaprocentuje📈 w zamian za włożony wysiłek na początku.
Zachęcamy do zapoznania się z agendą ⤵⤵
9:15 Przedstawienie agendy szkolenia
• Wymiana doświadczeń z uczestnikami
• Ustalenie celów szkolenia
9:30 Cele kampanii zasięgowych a kampanii performance
• Lejek sprzedażowy.
• Zasięg, widoczność i targetowanie.
• Cykl Marketingowy.
• Skala vs. konwersja.
10:15 Mediaplan cz. 1
• Różnice między zakupem tradycyjnym, efektywnościowym a programmatic.
• Różnice pomiędzy mobile i desktop.
11:15 Przerwa Kawowa
11:40 Mediaplan cz. 2
• Model rozliczenia kampanii a optymalizacja.
• Ocenianie wyników kampanii.
• Sprzedaż a wizerunek.
• Cele kampanii zasięgowych i jak je realizować.
13:40 Lunch
14:30 Kreacja – Performance Design – jak skutecznie projektować kreacje
• Proces
• Cel
• Forma
• Kontekst
• Personalizacja
15:45 Przerwa Kawowa
16:00 Cechy dobrych projektów
• Copy
• Reklama
• Video
• Landing Page
17:30 Zakończenie szkolenia
• Analiza planów mediowych.
• Konsultacje nt. optymalizacji
• Sesja pytań i odpowiedzi.
➡ Cena szkolenia obejmuje:
• udział w całodniowym szkoleniu;
• materiały szkoleniowe w formie elektronicznej;
• w przerwach serwis kawowy;
• podczas jednej dłuższej przerwy lunch;
• na zakończenie rozdanie certyfikatów ukończenia szkolenia.
Cena: od 750 zł / osobę
👉 Formularz zgłoszeniowy oraz szczegółową rozpiskę szkolenia znajdziecie też na: www.mediaplan.indm.pl
Trener: Dawid Maj – W swojej karierze pracował zarówno w agencjach kreatywnych, zajmując się tworzeniem strategii działań reklamowych, jak i zajmował się performance marketingiem, gdzie liczą się konkretne wyniki.
Specjalizuje się w tworzeniu procesów na potrzeby kampanii emarketingowych, które najskuteczniej doprowadzą użytkownika do celu oczekiwanego przez reklamodawcę. W prowadzonych projektach dużą wagę przykłada do tego, aby pamiętać o efektywności mierzonej wskaźnikami liczbowymi i nie zapominać też o wymiarze jakościowym oraz atrakcyjności przekazywanych treści.
Napisz ✍ do nas: kontakt@indm.pl
lub 📞 zadzwoń: 660 202 650
Do zobaczenia! 😊