

Tworzenie i wdrażanie planów marketingowych: praktyczny warsztat – zapraszamy na szkolenie w Warszawie, zapewniamy obiady, przerwy kawowe i przyjemną atmosferę.
Dowiedz się, jak krok po kroku stworzyć skuteczny plan marketingowy – od analizy rynku i klientów, przez strategię, aż po wdrożenie i kontrolę efektów. Praktyczne podejście, konkretne narzędzia i metody, które pomogą Ci lepiej planować i osiągać realne wyniki.
Planowanie działań marketingowych to kluczowa umiejętność dla marketerów i menedżerów. Szkolenie jest praktyczne i pokazuje cały proces – od analizy rynku po wdrożenie strategii oraz harmonogram i ustalanie budżetu.
Mamy ponad 30 szkoleń z zakresu marketingu, social mediów, marketingu handlowego i zarządzani produktem do wyboru. Jeśli nie odpowiada Ci data – każde szkolenie powtarzamy regularnie.
Może któreś Ci się spodoba? Klinkij i sprawdź: www.kfk.pl
Kilka propozycji na najbliższe miesiące:
MS Excel dla działów marketingu. Tworzenie tabel, wykresów, raportów i analiz
25-26 marca, Online
https://kfk.pl/szkolenie/event/excel-marketing
Content marketing i SEO copywriting
27-28 marca, Online
https://kfk.pl/szkolenie/event/content-marketing-copywriting
Zarządzanie produktem w praktyce, cykl życia produktu
10-11 kwietnia, Warszawa
https://kfk.pl/szkolenie/event/product-management
Sprzedaż w social mediach – jak docierać do klientów bez płatnych reklam
14 kwietnia, Online
https://kfk.pl/szkolenie/event/social-selling
Customer experience management (CX). Projektowanie i zarządzanie doświadczeniami klienta
15-16 maja, Warszawa
https://kfk.pl/szkolenie/event/customer-experience-management
Marketing B2B – pozyskiwanie klientów biznesowych, zwiększanie sprzedaży, nowe trendy
15-16 maja, Warszawa
https://kfk.pl/szkolenie/event/marketing-b2b
Warsztat kreatywny dla specjalistów marketingu i reklamy
19-20 maja, Warszawa
https://kfk.pl/szkolenie/event/kreatywnosc