

V FORUM A-BRAND W SEKTORZE FMCG – to spotkanie top managerów reprezentujących wiodące firmy sektora dóbr szybkozbywalnych odpowiedzialnych za rozwój, marketing i sprzedaż produktów markowych.
Cel forum:
Celem spotkania jest nadanie nowych impulsów dla rozwoju sprzedaży i działań marketingowych oraz promocyjnych produktów markowych poprzez poznanie strategii tych firm, które inwestując w produkcję i rozwój a-brandów na wysoce konkurencyjnym rynku utrzymują konsumentów i wolumeny sprzedaży. Podczas spotkania skupimy się również na zmianach jakie warto wdrożyć w każdej firmie chcącej rozwijać produkty markowe w sytuacji zmieniających się zwyczajów zakupowych oraz rosnących udziałów produktów private label.
Formuła
Cel konferencji jest realizowany w ciągu dwóch aktywnych dni, podczas których uczestnicy mają okazję do wysłuchania prelekcji ekspertów oraz branżowych praktyków reprezentujących największe firmy sektora FMCG, które ciągle inwestują w produkcję i rozwój a-brandów. Dopełnieniem prelekcji są stoliki tematyczne, czyli spotkania w kameralnych, interaktywnych grupach, w których będziemy dyskutować o najbardziej intersujących zagadnieniach wskazanych przez przedstawicieli firm FMCG. Agendę spotkania uzupełni networkingowy koktajl, podczas którego będzie czas na rozmowy z prelegentami oraz innymi uczestnikami konferencji w mniej formalnej atmosferze.
W programie tegorocznej edycji:
- Pimp your brand! – czyli „odpicuj” swoją markę jak należy!
- Breakthrough Innovation – nowe produkty, które odniosły ostatnio największy sukces w Europie.
- Budowanie świadomości i wizerunku marki poprzez efektywny dobór kanałów komunikacji.
- (Re)branding – optymalne dostosowanie wizerunku marki do nowej rzeczywistości rynkowej i potrzeb konsumenta.
- Twórcza praca w grupach – przygotowanie briefów kampanii marketingowych.
Podczas Forum swoje doświadczenia zaprezentują m.in.:
- Krzysztof Beling, Senior Brand Manager, HERBAPOL-LUBLIN
- Anna Pytkowska, Senior Marketing Director Africa, ORIFLAME COSMETICS
- Adam Jęda, Senior Brand Manager E&J Gallo Winery Brands, CEDC INTERNATIONAL
- Damian Podawca, Brand Manager, COCA-COLA POLAND SERVICES
- Grzegorz Kubecki, Brand Manager Scholl, RECKITT BENCKISER
- Karolina Kulinek-Łatka, Dyrektor Marki Lech & Redd’s, KOMPANIA PIWOWARSKA
- Marta Cwalina-Śliwińska, Portfolio Manager, MARS POLSKA
- Marcin Penconek, Vice-President, NIELSEN INNOVATION PRACTICE, EUROPE
- Krzysztof Wadas, Kierownik Działu Marketingu, MADEJ WRÓBEL