10. Kongres Contact Center

Konferencje
22.09.2014 - 23.09.2014 Organizator: Nowoczesna Firma S.A. Warszawa, Hotel Mercure Centrum I Digital Knowledge Village
Zapisz się

W dniach 22-23 września 2014 w Hotelu Mercure Centrum w Warszawie odbędzie się 10. Kongres Contact Center – konferencja o wieloletniej tradycji,  poświęcona tematyce Contact Center.

Tematyka jubileuszowej edycji Kongresu Contact Center skupiona będzie przede wszystkim wokół największych wyzwań stawianych zarówno ze strony klientów zewnętrznych i wewnętrznych, oczekiwań pracowników, ale również nowych technologii i trendów.

Szczegółowy program wydarzenia dostępny jest na stronie www.kongrescontactcenter.pl/program.

10. Kongres Contact Center to:

  • eksperci z Polski i zagranicy
  • konferencja ekspercka z 3 równoległymi ścieżkami tematycznymi
  • liczne sesje angażujące uczestników
  • 2 równoległe warsztaty interaktywne

Marketer+ jest patronem medialnym wydarzenia.